این شرکت با توکن RADAR خود را غیرمتمرکز خواهد کرد و خود را به عنوان یک «فروشگاه دپ» با محوریت کشف تغییر نام داده است.

در نامه

  • DappRadar، یک پلت فرم محبوب تجزیه و تحلیل بلاک چین، توکن خود را غیرمتمرکز و راه اندازی خواهد کرد.
  • این استارت آپ هنوز نحوه توزیع توکن رادار را اعلام نکرده است.

در سه سال گذشته، DappRadar داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌هایی را درباره رشد سریع برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) و صنعت بازی‌ها به اشتراک گذاشته است. اکنون این استارت‌آپ قصد دارد با راه‌اندازی توکن خود و تغییر شکل خود به‌عنوان «فروشگاه دپ»، خود را غیرمتمرکز کند.

روز پنجشنبه، این شرکت اعلام کرد که به جدیدترین پلتفرم مبتنی بر بلاک چین تبدیل خواهد شد که توکن خود را راه اندازی کرده و به یک مدل متعلق به جامعه تغییر خواهد کرد. رادار رمز به دارندگان رای در توسعه آینده از پلت فرم، و همچنین دسترسی به مزایای هنوز به عنوان اعلام نشده و پاداش است.

به عنوان بخشی از این تغییر، DappRadar خود را “فروشگاه Dapp جهان” نامگذاری کرده است، و سرویس خود را به عنوان یک پلت فرم کشف برای dapp ها و بازی های غیرمتمرکز تغییر مکان داده است.

در حالی که برنامه‌های غیرمتمرکز ممکن است بر روی همان پلتفرم‌های بلاک چین (مانند اتریوم ) ساخته شوند یا حتی دارای دارایی‌های قابل تعامل باشند، معمولاً مانند برنامه‌ها و بازی‌های سنتی با یک فروشگاه مشترک مانند اپ استور اپل، فروشگاه پلی استور Google یا استیم Valve به هم متصل نمی‌شوند. هستند. حتی ممکن است در چنین ویترین هایی مورد استقبال قرار نگیرند، زیرا Steam اخیراً بازی های کریپتو را غیرقانونی اعلام کرده است .

DappRadar داده‌های مربوط به فعالیت و حجم معاملات را برای مجموعه گسترده‌ای از dapp‌ها در ۲۷ پلتفرم بلاک چین ارائه می‌کند، از پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) مانند Uniswap و PancakeSwap گرفته تا بازی‌های محبوبی مانند Axie Infinity مبتنی بر اتریوم و دنیای بیگانه مبتنی بر WAX.خدمات نام اتریوم پس از ENS Airdrop به ارزش 5.4 میلیارد دلاری کاهش یافته استابزار دامنه رمزنگاری Ethereum Name Service ممکن است به تازگی توکن حاکمیتی ENS خود را در روز دوشنبه راه اندازی کرده باشد، اما در حال حاضر این توکن ها به ارزش بازار کاملاً رقیق شده 5.4 میلیارد دلاری رسیده اند.اخبارکسب و کارتیم هاکی3 دقیقه مطالعه 

DappRadar قصد دارد داده های تحلیلی موجود خود را روی بیش از 8300 dapp و بازی با تمرکز فزاینده بر کشف جفت کند، همه اینها در تلاشی برای ارائه بافت همبند بیشتر در سراسر صنعت در حال گسترش بلاک چین است.

Skirmantas Januškas یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Skirmantas Januškas در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “ما DappRadar را بر اساس برنامه های غیرمتمرکز ایجاد کردیم.” “تمرکززدایی در هسته اصلی موفقیت ما قرار دارد و درست است که آن را به سطح بعدی ببریم—تمرکززدایی واقعی DappRadar. نزدیک کردن جامعه تنها راه برای جلوتر از منحنی و موفق ماندن در سال های آینده است. “

5 خبر و ویژگی برتر رمز ارزها در صندوق ورودی شما هر روز.

دریافت Daily Digest برای بهترین Decrypt. اخبار، ویژگی های اصلی و موارد دیگر.همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

DappRadar در ماه مه 5 میلیون دلار بودجه سری A از حامیانی مانند Prosus Ventures و Blockchain.com Ventures جمع آوری کرد. قبلاً در سال 2019 مبلغ 2.3 میلیون دلار را جمع آوری کرده بود.

این شرکت هنوز جزئیاتی در مورد نحوه برنامه ریزی برای انتشار توکن رادار فاش نکرده است. DappRadar به طور بالقوه می تواند رادار را از طریق IDO یا پیشنهاد اولیه DEX از طریق یک صرافی غیرمتمرکز بفروشد . همچنین می‌تواند توکن‌ها را برای کاربرانی که در گذشته از این سرویس استفاده کرده‌اند، ارسال کند، همانطور که سرویس نام اتریوم اخیراً با میلیاردها دلار توکن ENS انجام داد .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع