• رستوران Le Bistrot d’Eleonore et Maxence مستقر در پاریس، اکنون Shiba Inu را می پذیرد.
  • این شرکت پس از افزودن SHIB به روش‌های پرداخت خود، افزایش ترافیک را تأیید کرده است.

با این حال، شیبا اینو صعودی به گسترش حضور و پذیرش جریان اصلی خود در سطح جهانی ادامه می دهد. همانطور که توسط این آورده شده است، یکی از رستوران های مستقر در پاریس، Le Bistrot d’Eleonore et Maxence، SHIB را به عنوان بخشی از روش های پرداخت خود اضافه کرده است.

این به این معنی است که از این پس، مشتریان می توانند بدون پول نقد بروند و با استفاده از Shiba Inu، هزینه غذا و نوشیدنی را در رستوران بپردازند . با این حال، این خبر بر اساس ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط ساکن پاریس و سرمایه گذار ارزهای دیجیتال، Natheno Davy، کشف شد.

پس از بیرون آوردن این ویدئو، دیوی خاطرنشان کرد که پرداخت SHIB را از یکی از کارکنان رستوران قبل از گرفتن ویدئو تایید کرده است. دقیقاً در آن لحظه، یک گروه چهار نفره با استفاده از شیبا اینو صورتحساب ناهار خود را پرداخت کردند. جادو بود!»

برای اینکه پرداخت SHIB را نیز تجربه کند، دیوی بعداً با دوستانش از رستوران بازدید کرد و یک بوفه 250 یورویی با SHIB خرید. جالب اینجاست که وقتی ویدیوی دیوی در فضای مجازی منتشر شد، رستوران بیرون آمد و به دلیل اضافه کردن SHIB به عنوان روش پرداخت، افزایش ترافیک پیاده روی را تأیید کرد.

این رستوران اکنون به بهترین در منطقه تبدیل شده است. مردم محلی انتظار دارند موجی از رستوران ها شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت کنند.

علاوه بر این، دیوی فاش کرد که هیچ یک از ارزهای دیجیتال موجود به جز شیبا اینو، بهترین سرمایه گذاری او در طول زندگی حرفه ای او نبوده است . پس از افشای این موضوع، دیوی حتی پا را فراتر گذاشت و گفت که او عاشق ارزهای دیجیتال، به ویژه SHIB است – “کریپتو قدرت تغییر همه چیز را دارد.”

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع