در دنیای دیجیتال، پروژه های جدید و متمایز NFT هر روز با ایده های نوآورانه تر منتشر می شوند. اما به نظر می رسد یکی از آن پروژه های NFT از همان ابتدا همه آنها را شکست داده است – CryptoDragons ، یک Dragon Metaverse منحصر به فرد مبتنی بر بلاک چین، سفر خود را با ثبت رکوردهای جهانی در فروش NTF آغاز کرد. 

همانطور که قبلا اعلام شده بود، در 7 نوامبر 2021، رزرو تخم مرغ آغاز شد. چندین رکورد جهانی به طور همزمان در اولین دور رزرو CryptoDragons NFT Eggs به ثبت رسید. در حدود 10 ثانیه، اولین دسته از 500 تخم NFT فروخته شد، در همین حال، تخم اژدهای افسانه ای برای 35 ETH و Epic Dragon’s Egg برای 7 ETH رزرو شده بود.

علاوه بر این، تا کنون هیچ پروژه تازه راه اندازی شده دیگری هرگز NFT را با چنین قیمتی در مدت کوتاهی فروخته است. قابل ذکر است که CryptoDragons تنها در عرض چند ثانیه حجم 142 ETH را افزایش داد و این یک رکورد جدید در صنعت NFT است.

3 نوع تخم NFT برای رزرو موجود بود. در مرحله اول رزرو، 500 تخم مرغ با 498 تخم مرغ تصادفی، 1 تخم مرغ افسانه ای و 1 تخم مرغ حماسی در دسترس بود. تخم‌مرغ‌های تصادفی برای رزرو 0.2 ETH، Epic Egg برای 7ETH و تخم‌مرغ افسانه‌ای برای 35 ETH در دسترس بودند. یک محدودیت وجود داشت، فقط 5 تخم مرغ در هر کیف پول قابل رزرو بود.

کاربران همچنین می توانند به زودی منتظر مرحله دوم رزرو باشند و همچنین ممکن است رکورد جدیدی را به عنوان مرحله اول رزرو ارسال کند. دور بعدی تاریخ های رزرو هنوز توسط CryptoDragons اعلام نشده است.

برای از دست دادن این رویداد می توانید کانال های رسمی پروژه را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید – توییتر و دیسکورد .

پروژه Cryptodragons NFT های با کیفیت بالا را با استفاده از الگوریتم های اختصاصی و پیچیده تولید می کند که منجر به هنر دیجیتال خلاقانه می شود. تنها یک مجموعه محدود 10K از تخم‌های NFT حاوی اژدهای رایج، حماسی و افسانه‌ای است که در بلاک چین اتریوم ساخته می‌شوند.

صاحبان خوش شانس Eggs پس از هچ شدن، اژدهای NTF منحصر به فردی را دریافت خواهند کرد. پس از این، آنها دو NTF خواهند داشت: Dragon و Eggshell. کاربران می توانند پرورش دهند، در Arena بجنگند، و اژدهای NFT را روی پلتفرم معامله کنند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع