اصولی مانند تمرکززدایی و توکنیزاسیون، بخش‌های غیرانتفاعی و خیریه را از طریق پذیرش کمک‌های مالی در رمزارزها غنی می‌کند.

تعداد ارزهای رمزنگاری شده در بازار از 500 در سال 2014 به نزدیک به 7000 تنها هفت سال بعد در اکتبر 2021 افزایش یافته است. طبق گزارش 
14 درصد از مردم در ایالات متحده – که تقریباً برابر با 21.2 میلیون نفر است – نوعی از ارزهای دیجیتال را خریداری کرده اند. تخمین زده می شود بیش از 300 میلیون دارنده رمزارز در سراسر جهان وجود داشته باشد. 
واضح است: کریپتوکارنسی اینجاست که می‌ماند، و مسیر آن به سوی شناخت و موفقیت جهانی تازه آغاز شده است. 
من قبلاً به اشتراک گذاشتم که چگونه و چرا بخش‌های نوآورانه عمر طولانی و بیوتکنولوژی باید با خیال‌پردازان ارز دیجیتال برای 
اثبات کارشان در آینده همکاری کنند . 
بنیانگذاران، مدیران عامل و خریداران کریپتو در حال حاضر در حال شکستن موانع و کمک به آینده غیرمتمرکزتر در زندگی روزمره خود هستند. 
صنعت ارزهای دیجیتال با توانمندسازی افراد برای دسترسی به دارایی‌ها و فرصت‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری خارج از پیشنهادات مالی سنتی، آینده‌ای را با در نظر گرفتن نوآوری ایجاد می‌کند.
من هیچ دلیلی نمی بینم که چرا این نوآوری باید در این بخش های فناوری محور باقی بماند – دنیای بشردوستانه نیز می تواند و باید از آن بهره مند شود. 
پذیرش کمک‌های مالی در کریپتو اولین قدم ساده است که به جامعه وسیع‌تر نشان می‌دهد که یک سازمان اهمیت آن را می‌پذیرد و آماده پذیرش فناوری مخرب است.

ابتکارات بشردوستانه
چندین طرح بشردوستانه در زمینه طول عمر ما قبلاً این کار را انجام داده اند. 
بنیاد تحقیقات SENS یک سازمان تحقیقاتی پیشرو در طول عمر است که هدف آن تحقیق، توسعه و ترویج راه حل های جامع برای بیماری های مرتبط با پیری است. 
بنیاد SENS با آموزش عموم مردم در مورد پیشرفت‌های جدید و جذب اهداکنندگان تحصیل‌کرده، از پروژه‌هایی حمایت می‌کند که برای درمان بیماری‌های قلبی، سرطان و آلزایمر کار می‌کنند. 
قابل ذکر است که ارزهای دیجیتال را به بخشی جدایی ناپذیر از عملیات خود تبدیل کرده است. 
SENS کمک های مالی انجام شده در 72 ارز دیجیتال مختلف از بیت کوین ( 
BTC ) و اتر ( 
ETH ) تا Dogecoin ( 
DOGE ) و 
Aave ( 
AAVE ) را می 
پذیرد .
در سال 2018، Vitalik Buterin 
2.4 میلیون دلار به عنوان ETH به بنیاد اهدا کرد و سایر رویاپردازان 
رمزارز 
نیز از این روند پیروی کردند. 
ریچارد هارت، بنیانگذار HEX، ایردراپی را با مشارکت SENS راه‌اندازی کرد که از کاربران می‌خواست بخشی از ارزهای رمزپایه خود را اهدا کنند و برای برنده شدن پولس‌Chain ارز دیجیتال جدید Heart وارد شوند. 
ایردراپ PulseChain بیش از 25 میلیون دلار برای حمایت از کار بنیاد جمع آوری کرد، که گواه روشنی است که همکاری بین ارز دیجیتال و طول عمر می تواند ابزاری فوق العاده قدرتمند باشد.
مطالب مرتبط: ارزهای دیجیتال در واقع می توانند با کمک به مردم تفاوت ایجاد کنند
من نمی توانم از بنیاد علمی Longevity Science که به تازگی اعلام شده است چشم پوشی کنم، که من به اجرای آن کمک می کنم. 
ما کمک‌های مالی را در همه ارزهای دیجیتال اصلی می‌پذیریم و قصد داریم با رهبران صنعت کریپتو همکاری نزدیک داشته باشیم تا یک حالت غیرمتمرکز و شفاف تامین مالی ایجاد کنیم. 
از آنجایی که همه اهداکنندگان، از جمله رهبران ارزهای دیجیتال، در تصمیمات مالی بنیاد حق رای دارند، بنیاد متعهد به حمایت از پروژه‌هایی است که رویایی‌ترین روش‌های نگاه به جهان را منعکس می‌کنند.
اما البته، پذیرش کمک‌های ارزهای دیجیتال یک پدیده محدود به مؤسسات و بنیادهای غیرانتفاعی طولانی مدت نیست. 
دیگر بنیان‌گذاران و تیم‌های جمع‌آوری سرمایه با قدرت باورنکردنی ارزهای دیجیتال و تمرکززدایی که ارائه می‌کند هوشیار هستند. 
به عنوان مثال، 
The Giving Block ابزارهایی را برای هر غیرانتفاعی برای پذیرش کمک‌های ارزهای دیجیتال 
فراهم می‌کند و همچنین کمک‌های خیرین را با ارز دیجیتال ترجیحی خود به بیش از 400 سازمان مانند American Cancer Society و No Kid Hungry آسان‌تر می‌کند.

چندین سازمان غیرانتفاعی دیگر در سراسر جهان، از جمله بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود و امداد جهانی، از این روند پیروی می کنند. 
اگر این نهادهای جهانی که به خاطر کارهای خیریه و اهداف تحسین برانگیز خود شناخته می شوند، بتوانند از ارزهای دیجیتال و اهداکنندگان پشتیبان آن استقبال کنند، دیگر سازمان های غیرانتفاعی نیز باید از آن استقبال کنند.
مطالب مرتبط: دیجیتالی کردن خیریه: ما می توانیم در انجام کارهای خوب بهتر عمل کنیم
پاسخ برای عمل
زمان آن فرا رسیده است که بخش های بشردوستانه و غیرانتفاعی با پتانسیل ارزهای دیجیتال بیدار شوند. 
طول عمر طولانی‌تر انسان، و بسیاری از پیشرفت‌های مهم دیگر، در دسترس ما هستند، اما حمایت از صنایع و ذهن‌های مختلف حیاتی است.
اتخاذ اصولی از صنعت کریپتو، مانند تمرکززدایی و توکن‌سازی، می‌تواند این پایه‌ها را غنی کند و عملیات آن‌ها را مدرن‌سازی کند، در حالی که پذیرش کمک‌های مالی در ارزهای رمزنگاری شده به این اطمینان کمک می‌کند که نوآوران و ایجادکنندگان تغییر می‌توانند به پیشرفت‌های بزرگ کمک کنند. 
ما با هم می توانیم آینده بهتری را با تمام ابزارها (و ارزها!) در اختیار بسازیم.
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع