رئیس جمهور بوکل تأیید می کند که چیو 24،076 درخواست حواله ارسال کرده است که در یک روز به 3،069،761.05 دلار افزایش یافته است.

سالوادورها اکنون دلار آمریکا را برای خرید بیت کوین بسیار بیشتر می فروشند

پذیرش اصلی بیت کوین ( BTC ) السالوادور در جریان روند صعودی افزایش می یابد زیرا شهروندان پس انداز دلار ایالات متحده خود را به طور فزاینده ای با بیت کوین عوض می کنند. 

رئیس جمهور نایب باکله این توسعه جدید را بر اساس داده های به دست آمده از سرویس کیف پول داخلی السالوادور ، چیوو ، در توییتر به اشتراک گذاشت. رئیس جمهور بوکل گفت :مردم بیش از آنچه از دستگاههای خودپرداز چیو برداشت می کنند ، دلار (برای خرید #BTC) وارد می کنند. “

وی همچنین از رسانه ها خواست تا با مراجعه به دستگاه های خودپرداز ، اطلاعات فوق را به طور مستقل تأیید کنند. رئیس جمهور بوکل در ادامه اظهار داشت که چیو 24،076 درخواست حواله داشته است “به مبلغ 3،069،761.05 دلار در یک روز”.

2 حقیقت جدید Chivo:

1. مردم بیش از آنچه که از دستگاههای خودپرداز Chivo برداشت می کنند دلار (برای خرید #BTC ) وارد می کنند (هر رسانه ای می تواند به طور مستقل با مراجعه به دستگاههای خودپرداز این موضوع را تأیید کند).

2. امروز ، 24،076 حواله دریافت کردیم که مبلغ آن به 3،069،761.05 دلار (در یک روز) اضافه شد.- Nayib Bukele (nayibbukele) 

16 اکتبر 2021

افزایش دلار آمریکا به بیت کوین در حوزه قضایی نشان دهنده تغییر احساسات سرمایه گذاران است که در ابتدا در زمان پذیرش عموم مردم با مقاومت روبرو شد . علاوه بر این ، دولت سالوادور یارانه های مختلفی برای استفاده از بیت کوین مانند یارانه سوخت و معافیت مالیاتی ارائه می دهد . 

مطالب مرتبط: السالوادور در نصب های خودپرداز جهانی بیت کوین در رتبه سوم قرار دارد

السالوادور پس از تصویب بیت کوین به عنوان یک مناقصه قانونی ، بیش از 200 دستگاه خودپرداز نصب کرده است و پس از ایالات متحده و کانادا سومین شبکه بزرگ خودپردازهای رمزنگاری شده است.

یک گزارش Cointelegraph نشان می دهد که السالوادور پس از استقرار 205 خودپرداز رمزنگاری ، عمدتا برای تسهیل معاملات بیت کوین محلی و تبدیل بیت کوین به دلار آمریکا ، از تعداد خودپردازهای رمزنگاری رمزنگاری بریتانیا فراتر رفت.

به تازگی ، دولت سالوادور اعلام کرد که با استفاده از سود حاصل از بازار صعود بیت کوین ، یک بیمارستان دامپزشکی 4 میلیون دلاری ایجاد می کند. به گفته رئیس جمهور بوکل ، بیمارستان دامپزشکی میزبان چهار اتاق عمل ، چهار کلینیک اورژانس ، 19 مطب و یک منطقه توانبخشی است: “ما تصمیم گرفتیم بخشی از این پول را در این مورد سرمایه گذاری کنیم: یک بیمارستان دامپزشکی برای دوستان خزدار ما.”هر دوشنبه تحویل

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع