Serendipity “یک کشف یا رویداد خوش شانسی است که همه چیز به طور کامل کنار هم قرار می گیرد.” شما نمی توانید برای آن برنامه ریزی کنید یا می توانید؟

سبز یعنی رفتن: 5 رالی دیدنی آلت کوین با یک ویژگی مشترک

در معاملات کریپتو ما اغلب شاهد حرکت کل بخش ها در پشت سر هم هستیم. سکه‌های دی‌فای ممکن است همه با هم به سمت بالا منحنی شوند، در حالی که توکن‌های متاورس با اخباری مبنی بر اینکه فیس‌بوک فیس لیفت می‌شود افزایش یافت.

اما گروهی از بهترین عملکردهای کریپتو این هفته اشتراکات بسیار کمی دارند… به جز یک نشانگر معاملاتی که قبل از اینکه قیمت آنها روند صعودی داشته باشد، با حروف نئون سبز تپنده روشن شد.

ما امروز در حال بررسی هستیم:

  • چند ضلعی (MATIC) – یک راه حل مقیاس بندی لایه 2 برای اتریوم
  • Aave (به طور خیالی، AAVE) – دارایی مالی غیرمتمرکز (DeFi).
  • وویجر (VGX) – یک پلت فرم معاملات ارزهای دیجیتال
  • Koinos (KOIN) – یک بلاک چین پایه احساسی که برای مقیاس پذیری ساخته شده است
  • خطی (LINA) – یک پروتکل دارایی متقابل زنجیره ای

همه آنها در ماه گذشته دستاوردهای بزرگی داشته اند و علیرغم تفاوت هایشان در یک چیز مشترک هستند.

هر کدام قبل از رسیدن به اوج قیمت خود، امتیاز VORTECS™ بیش از 90 را به دست آوردند.

در واقع، همه این نشانه‌ها الگوهایی از معاملات و رفتار اجتماعی را نشان می‌دادند که به‌طور چشمگیری شبیه شرایط گذشته قبل از رالی بود. و هنگامی که این شرایط معاملاتی فوق العاده قوی شناسایی شد، اکثر این کریپتوها وارد چرخه های فضیلتی شدند که در آن پویایی قیمت آنها باعث افزایش حجم معاملات و توییت ها شد که به نوبه خود، مرحله بعدی رالی را تقویت کرد.

آیا فرصتی برای معامله گران وجود داشت که زودتر به این شاتل های ماه سفر کنند؟

نشانه اعتماد به نفس شدید

شاخصی که شرایط بسیار صعودی را فریاد می زد، امتیاز VORTECS™ نامیده می شود، ابزاری که از طریق پلت فرم اطلاعات مبتنی بر اشتراک Cointelegraph، Markets Pro در دسترس است .

وظیفه آن مقایسه شرایط فعلی معاملات و احساسات با موقعیت‌های مشابه تاریخی و هشدار دادن به معامله‌گران در صورت شناسایی الگوهای صعودی است. آزمایش زنده الگوریتم VORTECS بیش از ده ماه است که ادامه دارد.

امتیاز VORTECS™ بالای 80 به طور مطمئن صعودی در نظر گرفته می شود. به طور متوسط، از 30 تا 50 مورد هفتگی دارایی ها از آستانه 80 امتیاز عبور می کنند.

با این حال، نمرات 90 یا بالاتر نادر است. در یک هفته متوسط ​​معمولاً بیش از 4-5 مورد از چنین امتیازهایی وجود ندارد و گاهی اوقات یک هفته کامل می تواند بدون 90 هم بگذرد.

این نمرات فوق‌العاده بالا نشان‌دهنده اطمینان قوی الگوریتم است که شرایط مشاهده‌شده مشابه شرایطی است که قبل از عملکرد قیمتی ستاره‌ای یک دارایی در گذشته بود. همانطور که قبلاً گزارش شد ، امتیازهای بالاتر از 90 گاهی اوقات قبل از افزایش قیمت است که می تواند چندین روز ادامه یابد.

در اینجا نحوه کار با برخی از دارایی های VORTECS™ با بالاترین میزان در ماه گذشته نشان داده شده است.

KOIN: + 100٪ پس از اوج امتیاز

KOIN، دارایی‌ای که اولین امتیاز VORTECS™ آن در 5 نوامبر محاسبه شده بود، درست از دروازه شروع بسیار خوبی داشت. امتیاز این دارایی چند ساعت پس از اولین عرضه آن با قیمت 22 سنت به مرز 90 رسید.

ظرف یک روز، قیمت آن به 0.44 دلار رسید که 100 درصد افزایش داشت. این پمپ با 432 درصد بیشتر از حجم معاملات و 221 درصد از سطح معمول توییت ها همراه بود.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت KOIN، 31 اکتبر – 6 نوامبر. منبع: Cointelegraph Markets Pro

این امکان وجود دارد که نتایج قابل توجه رویداد افزایش قیمت Koinos تا حدی به ارزش بازار پایین آن نسبت داده شود که قبل از افزایش چشمگیر قیمت فقط 20 میلیون دلار بود.

MATIC: +35٪ پس از اوج امتیاز VORTECS

اجرای فوق‌العاده MATIC در این ماه با افزایش تعداد آدرس‌های Polygon فعال و همچنین راه‌اندازی پروژه‌ها در شبکه Polygon انجام شده است. اوج امتیاز VORTECS™ دارایی 94.2 در 16 اکتبر (دایره قرمز در نمودار)، زمانی که دارایی با قیمت 1.56 دلار معامله می شد، به دست آمد.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت MATIC، 5 اکتبر – 5 نوامبر. منبع: Cointelegraph Markets Pro

پس از پیک امتیاز، قیمت MATIC بلافاصله افزایش پیدا نکرد، زیرا شرایط مساعد تقریباً تا دو هفته بعد به طور کامل محقق نشد. با این حال، حداکثر افزایش قیمت ثبت شده پس از رکورد Score به 35٪ رسید که همراه با افزایش 6.68٪ در حجم معاملات و افزایش 11.08٪ در توییت هایی که به دارایی اشاره می کردند.

AAVE: +11٪ پس از اوج امتیاز

علامت پر آب AAVE در 18 اکتبر زمانی که امتیاز VORTECS™ 90.8 را به نمایش گذاشت، به دست آمد. در آن لحظه، توکن DeFi با قیمت 304 دلار دست به دست می شد.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت AAVE، 5 اکتبر – 5 نوامبر. منبع: Cointelegraph Markets Pro

امتیاز فوق‌العاده AAVE یک رالی را پیش‌بینی می‌کرد که 11 روز دیگر ادامه داشت و با قیمت 338 دلار ثبت‌شده در 29 اکتبر به اوج رسید. سود معاملات و حجم توییت‌ها حتی چشمگیرتر بود: به ترتیب 488 و 118 درصد.

LINA: +13.4٪ پس از اوج امتیاز

LINA صعودی ترین چشم انداز تاریخی خود را در 11 اکتبر ثبت کرد، زمانی که امتیاز VORTECS™ آن در برابر قیمت 0.052 دلار به 90.2 رسید.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت LINA، 5 اکتبر – 5 نوامبر. منبع: Cointelegraph Markets Pro

در مرحله بعدی اقدام قیمت آن، قیمت طی یک دوره هفت روزه به 0.059 دلار افزایش یافت که با افزایش خیره کننده 439 درصدی حجم معاملات و افزایش 200 درصدی در توییت ها همراه بود. 

VGX: +3.7٪ پس از اوج امتیاز

Voyager Token (VGX) بالاترین امتیاز VORTECS™ ماه خود (91.9) را نسبتاً دیر به افزایش فوق العاده خود از 2.11 دلار به 3.05 دلار رساند.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت VGX، 5 اکتبر – 5 نوامبر. منبع: Cointelegraph Markets Pro

قیمت این دارایی برای چهار روز آینده به بالای 3 دلار ادامه داد که با افزایش 42.89 درصدی حجم معاملات و 10.19 درصد گفتگوی شدیدتر در توییتر پس از چشم انداز صعودی تاریخی تقویت شد. شتاب VGX در اوایل نوامبر تا حدودی محو شده است، با این حال، پایه های قوی می تواند به یک تجدید حیات قریب الوقوع اشاره کند.

ممکن است از تجزیه و تحلیل قبلی به این نتیجه برسیم که بررسی توکن هایی که به امتیاز 80 VORTECS™ رسیده اند، ثابت کرده است که یک استراتژی کارآمد برای معامله گرانی است که به دنبال شناسایی طیفی از دارایی ها با شانس خوب برای عملکرد خوب در چند روز آینده هستند. 

تمرکز بر روی آن تعداد معدودی که امتیاز بالاتر از 90 دارند، ممکن است برای اعضای Markets Pro که ترجیح می‌دهند در سطوح اطمینان بالاتر و بازه‌های زمانی طولانی‌تر فعالیت کنند، مفید باشد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع