شیبا Inu کیف پول است که معروف 8000 $ به 5.7 میلیارد $ تبدیل شده است در حال حاضر فعال دوباره، با توجه به داده های Etherscan .  

برای اولین بار از ماه آوریل، نهنگ شروع به جابجایی وجوه کرده است که نگرانی هایی را در مورد فشار شدید فروش ایجاد کرده است.

میلیاردر Shiba Inu تاکنون تقریباً 10 تریلیون توکن SHIB را که ارزشی در حدود 2.7 میلیارد دلار دارند به چهار آدرس خالی منتقل کرده است.

کیف پول مورد بحث حدود 13 درصد از کل عرضه در گردش Shiba Inu را کنترل می کند.مربوطایلان ماسک اشاره ای مورب به رقابت بین شیبا اینو و دوج کوین ارسال می کنداین سرمایه گذار خرید توکن های SHIB را در آوریل 2020 آغاز کرد و تنها در 19 ماه توانست آن را به ثروت چند میلیاردی تبدیل کند.

توکن شیبا اینو در ماه اکتبر 825 درصد افزایش یافت و توجه جامعه سرمایه گذاری را به خود جلب کرد. هفته گذشته، توانست از نظر ارزش بازار از رقیب Dogecoin پیشی بگیرد و در 28 اکتبر به رکورد جدید 0.00008616 دلاری دست یافت.       

برخی حدس می زدند که آدرس مورد نظر غیرقابل دسترسی است، به همین دلیل است که توکن ها با وجود سودهای عظیم دست نخورده مانده بودند. با این حال نقل و انتقالات اخیر نشان می دهد که قطعا اینطور نیست.

پس از فعال شدن مجدد آدرس نهنگ، قیمت شیبا اینو 11 درصد کاهش یافته است.تبلیغات

SHIB

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع