هنگامی که رئیس جمهور بایدن لایحه ای را برای افزایش سقف بدهی امضا کرد ، سناتور لومیس خدا را شکر کرد که بیت کوین به عنوان یک اقدام متقابل وجود دارد.

پس از چندین هفته بحث و گفتگو ، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در اوایل هفته جاری لایحه ای را برای افزایش سقف بدهی ایالات متحده امضا کرد. سناتور سینتیا لومیس در حالی که به کشور اجازه می داد از پیش فرض اجتناب کند (دوباره) ، از وضعیت خود ناامید شد. او با یک سخنرانی پرشور در مورد اینکه چرا پول fiat شکست خورده است و چرا او بیت کوین را به عنوان جایگزین دوست دارد پاسخ داد.

بدهی غیر قابل جبران

همانطور که توسط The Hill گزارش شده است ، مجلس نمایندگان به افزایش سقف بدهی ها تا ماه دسامبر پس از قطع تعطیلات برنامه ریزی شده رای داد. مقامات دولت بایدن تاکید کردند که اگر تا روز دوشنبه مطرح نشود ، کشور ممکن است وارد رکود شود و ماه های بهبود اقتصادی را از بین ببرد.

این تصمیم یک تصمیم حزبی بوده است و عموما دموکرات های سنای موافق این اقدام و جمهوری خواهان با آن مخالف هستند. میچ مک کانل ، رهبر اقلیت سنا وعده داد جمهوری خواهان را در برابر تمدید بیشتر آن در ماه دسامبر متحد کند.

با این حال سناتور سینتیا لومیس این لایحه را بخشی از یک مشکل بزرگتر می داند که به اعتقاد وی از خطوط حزبی عبور می کند. وی روز پنجشنبه در کنگره اظهار داشت که این کشور به زودی قادر به پرداخت بدهی های خود نخواهد بود. بدهی – که در کنار روسای جمهور هر دو حزب در طول قرن 21 افزایش یافته است – از تولید ناخالص داخلی این کشور پیشی گرفته است.

لومیس ادعا کرد که این “نقطه ای است که ملت ها در حال سقوط هستند

“لومیس می گوید: “اگر اجازه دهیم دلار سقوط کند ، درس های تاریخ را در پیش داریم و نتوانیم عمل کنیم … ما واقعاً بی مسئولیت هستیم.”

سناتور اظهار داشت که در صورت سقوط دلار ، او می خواهد اطمینان حاصل کند که “ارزهای غیر فیات” می توانند به جای آن رشد کنند.

سینتیا لومیس

آیا بیت کوین می تواند ایالات متحده را نجات دهد؟

لومیس در طول سخنرانی خود تصریح می کند که علاقه او به ارزهای دیجیتال ناشی از آزادی آنها از کنترل دولت است.

“خدا را شکر به خاطر بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی که از مسئولیت پذیری دولت ها فراتر می رود – از جمله ارزهای ما. این اتهام مسئولیت ما برای رسیدگی به این مسأله پیش بینی کننده و عظیم است. “

در ماه آگوست ، لومیس شخصاً 100000 دلار روی بیت کوین سرمایه گذاری کرد و این امر اعتقاد واقعی خود را به این ارز رمزنگاری شده ثابت کرد. پیش از این ، او اعتراف کرده بود که دارای پنج بیت کوین است که سالها پیش با قیمت 300 دلار خریداری شده بود.

بیت کوین مدتهاست که به عنوان جایگزینی برای ارزهای فیات تورمی برای عرضه کاملاً ثابت خود مورد ستایش قرار می گیرد. به گفته JPMorgan ، اخیراً توسط موسسات اصلی به عنوان یک پرچین تورمی برتر از طلا شناخته شده است.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکرشده بوده ومسئولیت آن با تریگوویو نمی باشد”

منبع