عجله برای توکن های جدید می تواند شرکت در پیش فروش را این روزها دشوار کند. زمانی که توکن‌ها از یکی از سریع‌ترین ستاره‌های در حال رشد جامعه کریپتو ، یعنی بازی‌های بلاک‌چین می‌آیند ، به‌ویژه وارد شدن به یک توکن می‌تواند دشوار باشد . 

خوشبختانه برای گیمرها و علاقه مندان به کریپتو، کاربران در این هفته سه فرصت خواهند داشت تا توکن های $GAMER را با قیمتی با تخفیف خریداری کنند. GameStation توکن های جدید خود را از طریق سه لانچ پد مختلف IDO در 26 اکتبر و 28 اکتبر با حدود 1.5 میلیون توکن اختصاص داده شده برای هر پلتفرم راه اندازی خواهد کرد.

اولین مجموعه IDO برای راه‌اندازی در حال حاضر در Equinox با تقریباً تمام توکن‌هایی که در زمان نگارش این مقاله در نظر گرفته شده بودند، به صورت زنده منتشر شده است. دو IDO اضافی که در 28 باز می‌شوند را می‌توانید در لان‌پد ZENDIT MANTRA DAO و لان‌پد مبتنی بر بازی که توسط GameFi میزبانی می‌شود، پیدا کنید . پس از IDO، $GAMER در QuickSwap، یک DEX پیشرو در شبکه چند ضلعی فهرست می‌شود. ارزش اولیه بازار 340000 دلار خواهد بود.

مراقب آینده پررونق بازی های بلاک چین باشید

تقاضا برای توکن های $GAMER GameStation گواهی بر افزایش علاقه مردم به بازی های بلاک چین است. با ترکیب بازی‌ها با فناوری بلاک‌چین، نوع جدیدی از گیم‌پلی با انگیزه‌های مالی برای بازی و توسعه بازی‌های جدید تکامل یافته است، و این مفهوم جدید جهان را به طوفان می‌برد. 

ظهور بازی‌های Play to Earn (P2E) و GameFi تا حد زیادی به دلیل اضافه شدن اخیر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به بازی‌های الکترونیکی ساخته شده بر روی بلاک چین‌هایی مانند Etheruem، BSC، Polygon، Polkadot و Solana است.

با استفاده از NFT در بازی‌های بلاک چین، به بازیکنان این فرصت داده می‌شود که دارایی‌های دیجیتالی را از بازی‌هایی که بازی می‌کنند، داشته باشند، و این فرصتی است که تا به حال برای گیمرها در تاریخ بازی ارائه نشده است .

بازی‌های بلاک چین در واقع باعث می‌شود بازیکنان در برخی کشورها پول کافی برای ترک شغل خود را به دست آورند و جامعه‌ای از گیمرها که در سراسر جهان هستند در حال بیدار شدن از این امکان هستند که زمان سرگرمی خود را به زمان مفید مالی نیز تبدیل کنند.

در حالی که ممکن است تا این مرحله، امور مالی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین (DeFi) ارزش کل قفل شده (TVL) بیشتری نسبت به GameFi به دست آورده باشد، این امکان وجود دارد که بازی بتواند در آینده نزدیک از DeFi و بسیاری از موارد استفاده دیگر برای فناوری بلاک چین پیشی بگیرد، زیرا تقریباً همه افراد دارای یک ضربان قلب بازی هایی از یک نوع را انجام می دهد.

چگونه بازی به سمت غیرمتمرکز شدن و جامعه حرکت می کند

ظهور بازی های بلاک چین می تواند تغییر بزرگی را از مدل های سنتی توسعه بازی که صنعت بازی در حال حاضر بر آنها تکیه دارد، ایجاد کند. اول از همه، بازی‌های بلاک چین بر روی شبکه‌های غیرمتمرکز ساخته شده‌اند که اساساً روشی را که می‌توان به بازی‌ها به عنوان وسیله‌ای برای قفل کردن ارزش نزدیک کرد، تغییر می‌دهد.

بازی‌های توسعه‌یافته در گذشته، حتی بازی‌هایی که از طریق اینترنت انجام می‌شد، به شدت به سرورهای متمرکز و قدرت محاسباتی متمرکز وابسته بودند تا بازی‌ها قابل پخش باشند. اگر کاربران در یک بازی جوایزی را کسب می کردند، آن جوایز برای همیشه در بازی باقی می ماند.

تمرکززدایی اطلاعات در بلاک چین، فناوری پشت NFT ها را ممکن می کند و ارزشی که بازیکنان از طریق بازی کسب می کنند، می تواند از NFT های بازی به سود پولی در بازار آزاد منتقل شود. تمرکززدایی به این معنی است که افراد بیشتری در هسته یک جامعه می توانند در پتانسیل سود بازی سهیم باشند نه فقط ناشران بازی.

در مورد توسعه سنتی و تولید بازی‌های ویدیویی، این فرآیند متمرکز که به نفع افراد معدودی است که در بالای سلسله مراتب شرکت‌ها قرار دارند، دیگر ضروری نیست و می‌توان به راحتی از آن اجتناب کرد. به لطف فناوری بلاک چین، روشی که بازی‌ها توسعه و استقرار می‌شوند، دیگر نیازی به تکیه بر یک زنجیره تامین متمرکز ندارد.

جایی که GameStation در تصویر بزرگتر بازی قرار می گیرد

GameStation ساختار قدرت توسعه بازی را غیرمتمرکز می کند و توسعه دهندگان و گیمرها را با ابزارها و منابع لازم برای توسعه نسل بعدی بازی های P2E در بلاکچین توانمند می کند . از طریق GameStation، گیمرها می توانند با توسعه دهندگان همکاری کنند تا به تولید بازی به سمت گیم پلی بهتر و درآمد بهتر برای خود کمک کنند.

از طریق آزمایشگاه بازی و لانچ پد گیم استیشن، توسعه دهندگان دیگر نیازی به چشم پوشی از حقوق ایده ها و خلاقیت های خود ندارند، و تیمی از افراد از سراسر جهان می توانند با هم همکاری کنند تا به دنبال بودجه و ساخت بازی های بلاک چین باشند که به نفع سازندگان آن و همچنین موارد اضافی باشد. ارزش برای جامعه بازی

GameStop به بازیکنان و توسعه‌دهندگان فرصت عادلانه‌تری می‌دهد تا بازدهی مالی ناشی از پیگیری بازی را از طریق پلتفرم خود ببینند. مطابق با این اخلاق دموکراتیک در GameFi، GameStop به کاربران بیشتری این فرصت را می‌دهد تا توکن‌های $GAMER را در سه پیش‌فروش توزیع شده در چند روز و از طریق لان‌پدهای متعدد جمع‌آوری کنند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع