سینتیا لومیس در مورد افزایش سقف بدهی آمریکا می گوید: "خدا را شکر برای بیت کوین"

سناتور سینتیا لومیس ، سناتور سینتیا لومیس ، در شرایطی که جو بایدن ، رئیس جمهور ایالات متحده ، قانون افزایش بدهی دولت به 28.9 تریلیون دلار را امضا کرد ، گفت که بیت کوین ( BTC ) نعمت خداست.

سناتور لومیس روز پنجشنبه در مجلس سنا سخنرانی کرد و دیدگاه خود را درباره اینکه چگونه ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین می تواند به کشورهایی مانند ایالات متحده کمک کند تا بحران پیش رو را هنگامی که نقدینگی دولت تمام می شود ، برطرف کنند.

لومیس می گوید یکی از دلایلی که او علاقه زیادی به ارزهای دیجیتالی غیر فیات مانند بیت کوین داشته است این است که توسط دولت منتشر نمی شوند و بنابراین به بدهی هایی که “توسط دولتها” مانند یونایتد پرداخت می شود توجه ندارند. ایالت ها.

لومیس استدلال کرد: از آنجا که ارزهای رمزنگاری شده برای دولتها و انتخابات سیاسی رعایت نمی شوند ، باید رشد کنند و در آنجا باشند و به مردم اجازه دهند در صورت شکست دولتها پس انداز کنند.وی گفت: “بارها و بارها ، روسای جمهور هر دو حزب بدهی خود را بدون مسئولیت انجام داده و هیچ برنامه ای برای رسیدگی به آن ندارند. بنابراین خدا را شکر به خاطر بیت کوین و دیگر ارزهای غیر فیات که از بی مسئولیتی دولتها ، از جمله دولت ما فراتر می رود. “

بایدن رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه قانون افزایش موقت محدودیت استقراض این ایالت را رسماً امضا کرد و مهلت پیش فرض بدهی ها را تا ماه دسامبر افزایش داد. این قانون سقف بدهی را از بدهی ملی فعلی 28.4 تریلیون دلار 480 میلیارد دلار افزایش می دهد.

 قانونگذار آمریکایی بیشتر نگران پاسخ خزانه داری به ارزهای دیجیتال است

لومیس به عنوان یکی از مدافعان سرسخت بیت کوین در سنای آمریکا مطرح شده است. این سناتور به خاطر جمع آوری مقدار قابل توجهی بیت کوین معروف است ، به طوری که یکی از آخرین خریدهای او  بین 50،000 تا 100،000 دلار است .

در فوریه ، Lummis تشکیل گروه نوآوری مالی را برای آموزش قانون گذاران دیگر در مورد بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده آغاز کرد. سناتور طرفدار بیت کوین همچنین به دلیل پیوستن به فلش موبایل چشم لیزری در توییتر در اوایل سال جاری شناخته شده است و پیش بینی می کند که بیت کوین تا پایان سال 2021 به 100000 دلار برس

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع