سیگنال صعودی بیت کوین

داده های زنجیره ای نشان می دهد که نهنگ ها بیت کوین خود را از مبادلات لحظه ای به مشتقات می فرستند ، که نشان می دهد آنها موقعیت خود را تقویت می کنند.

نهنگ های بیت کوین موقعیت های خود را در مبادلات مشتق تقویت می کنند

همانطور که در یک پست CryptoQuant اشاره شده است ، به نظر می رسد نهنگ های بیت کوین در حال انتقال رمزنگاری خود از مبادلات نقطه ای به مبادلات مشتقه هستند.

شاخص مربوطه در اینجا «میانگین جریان همه مبادلات به مبادلات مشتقه» است که کل مقدار سکه‌هایی را که از مبادلات نقدی به مبادلات مشتقه منتقل می‌شوند را نشان می‌دهد.

هنگامی که ارزش این معیار مقادیر بالای مداوم را نشان می دهد، به این معنی است که مقدار زیادی بیت کوین به طور منظم به این مبادلات مشتقه منتقل می شود، که ممکن است نشان دهد که فعالیت نهنگ ها در حال انجام است.

مقادیر پایین به این معنی است که تعداد زیادی از کوین‌ها در این جهت حرکت نمی‌کنند و می‌توانند ثابت بمانند یا برعکس حرکت کنند: از مشتقات به نقطه.

اکنون نموداری وجود دارد که روندی را که این شاخص طی چند سال گذشته دنبال کرده است نشان می دهد:

نهنگ های بیت کوین
BTC تمام مبادلات به مشتقات جریان میانگین در مقابل قیمت | منبع: CryptoQuant

نمودار بالا دارای مناطق مختلفی است که بر اساس اینکه نهنگ‌ها در آن زمان جمع می‌شوند یا نه مشخص شده‌اند.

مناطق سبز زمانی بودند که قیمت بیشتر به سمتی حرکت می کرد و این اندیکاتور نهنگ ها را مجبور می کرد مقدار زیادی BTC را به مشتقات ارسال کند.

به دنبال این دوره های انباشت ، قیمت همیشه در دوره نمودار بالا جهش نشان می داد.

با این حال، هنگامی که ارزش این اندیکاتور بسیار پایین آمد، به نظر می رسد قیمت BTC به اوج رسیده است و پس از آن ارزش آن کاهش یافته است.

مطالب مرتبط | خریداران خوش شانس احتمالاً 8000 دلار بیت کوین در هنگام خرابی فلش صبح زود خرج می کنند

اکنون، همانطور که در نمودار مشخص است، روند فعلی به نظر می رسد نهنگ ها به تازگی مرحله دیگری از تجمع را آغاز کرده اند. این می تواند برای قیمت آینده صعودی باشد.

قیمت بیت کوین

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در حدود 61.5 هزار دلار شناور است که 2.7 درصد در هفت روز گذشته افزایش یافته است. طی ماه گذشته، این ارز دیجیتال 42 درصد سود داشته است.

نمودار زیر روند قیمت سکه در پنج روز گذشته را نشان می دهد:

نمودار قیمت بیت کوین
به نظر می رسد قیمت BTC به سرعت در حال کاهش است | منبع: BTCUSD در TradingView

بیت کوین پس از ثبت رکورد جدید (ATH) 67 هزار دلاری، در چند روز گذشته به شدت کاهش یافته است . در حال حاضر مشخص نیست که سکه ممکن است در کدام مسیر بعدی قرار گیرد، اما اگر نقطه‌ای از جریان مشتقات قابل بررسی باشد، به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها در حال تجمع هستند. این می تواند به افزایش قیمت کمک کند و آن را برای رسیدن به ATH های بالاتر تنظیم کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع