کاربران اپلیکیشن Bakkt و سرویس حضانت به زودی می توانند با اتریوم برخورد کنند.

  • پلتفرم کریپتو Bakkt در حال حاضر فقط با بیت کوین سروکار دارد.
  • اما کاربران آن به زودی قادر به خرید، فروش، ارسال و خرج اتریوم نیز خواهند بود.

پلتفرم ارزهای دیجیتال Bakkt امروز اعلام کرد که به زودی به مشتریان خود امکان معامله در اتریوم را می دهد . 

Bakkt که در سال 2018 توسط Intercontinental Exchange (شرکت مادر بورس نیویورک) به عنوان متولی ارزهای دیجیتال راه اندازی شد، در حال حاضر فقط با بیت کوین معامله می کند . 

این شرکت آمریکایی تعدادی خدمات ارزهای دیجیتال از جمله خدمات معاملات آتی بیت کوین ، اپلیکیشن موبایلی که به کاربران اجازه می دهد بیت کوین خود را در مغازه ها خرج کنند و کارت نقدی ویزا را ارائه می دهد. 

اما خدمات Bakkt به زودی شامل دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار نیز می شود. 

برنامه رمزگشایی را دریافت کنید

برای بهترین تجربه، برترین اخبار ارزهای دیجیتال در دسترس شماست و ویژگی های انحصاری را هم اکنون دانلود کنید.

گاوین مایکل، مدیرعامل Bakkt در بیانیه‌ای گفت: «در Bakkt، فراهم کردن فرصت‌های انعطاف‌پذیر برای کاربران برای لذت بردن از دارایی‌های دیجیتالی یک نکته مهم است و افزودن اتریوم یک ارز دیجیتال محبوب و رو به رشد را به فهرست ما می‌آورد». 

کاربران می‌توانند اتریوم را بخرند و بفروشند ، آن را از طریق برنامه برای مخاطبین ارسال کنند و از طریق کارت نقدی که در ژوئن راه‌اندازی شد ، آن را در مغازه‌ها خرج کنند.

مشتریان نهادی Bakkt می‌توانند از سرویس نگهبانی شرکت برای ذخیره اتریوم نیز استفاده کنند. 

این شرکت که در Alpharetta، جورجیا مستقر است، تاریخ خاصی را برای زمانی که کاربران می‌توانند با اتریوم شروع کنند، اعلام نکرد. Mastercard روی Bakkt ضربه می زند تا رمزنگاری را برای شبکه پرداخت ارائه دهدغول خدمات مالی Mastercard قرار است اعلام کند که هزاران بانک و میلیون ها تاجر در شبکه پرداخت خود به زودی می توانند رمزنگاری را در محصولات خود ادغام کنند.

Bakkt ماه گذشته پس از ادغام با VPC Impact Acquisition، تجارت را به عنوان یک شرکت سهامی عام آغاز کرد. در NYSE تحت علامت “BKKT” معامله می شود. 

این شرکت در ماه اکتبر با گوگل همکاری کرد تا به کاربران اجازه دهد با کارت نقدی Bakkt Visa در میلیون‌ها تاجری که از Google Pay در سراسر جهان استفاده می‌کنند، رمزنگاری را خرج کنند. 

همچنین از Google Cloud برای ایجاد تجزیه و تحلیل جدید با هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و موقعیت جغرافیایی استفاده می کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع