سرمایه گذاران و تحلیلگران در تلاش هستند تا عملکرد آتی قیمت Cardano (ADA) را پیش بینی کنند. از آنجایی که قیمت همچنان اعداد قرمز را نشان می دهد، یک تحلیلگر ارشد ارزهای دیجیتال معتقد است که ADA “درست جایی است که باید باشد”.

کاردانو رتبه دهم را در برابر تونکوین تلگرام از دست داد

کانون توجه اخیر کاردانو عملکرد ناامید کننده قیمت و عدم وجود آن را برجسته کرده است درخواست برای معامله گران. این اکوسیستم با وجود فناوری و جامعه قوی، فاقد فعالیت و تقاضای زنجیره های دیگر مانند سولانا است.

اخیراً چارلز هاسکینسون دفاع کرد این پروژه، با اشاره به یک نظرسنجی که بهترین شبکه های لایه 1 را رتبه بندی می کند، بیان می کند که «کاردانو همیشه برنده است». علاوه بر این، هاسکینسون پس از اینکه نرخ شکست تراکنش اخیر آن به 75 درصد رسید، دوباره به مشکل شبکه سولانا دست زد.

با این وجود، در روز سه‌شنبه، ADA پس از جابجایی توسط Toncoin (TON) جایگاه خود را در بین ده ارز دیجیتال برتر از دست داد. طبق داده‌های CoinGecko، ارزش بازار کاردانو 20.1 میلیارد دلار از ارزش بازار TON 23.3 میلیارد دلار پیشی گرفت. در نتیجه، جایگاه ADA به عنوان دهمین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس این معیار توسط TON گرفته شد.

ADA drops to be the 11th biggest cryptocurrency by market cap. Source: CoinGecko

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، ADA همچنان در بین ده ارز دیجیتال برتر باقی می‌ماند و قبل از بازگردانی، در رتبه نهم فهرست وب‌سایت قرار دارد.

ADA “جایی که باید باشد” است

هفته گذشته، علی مارتینز، تحلیلگر ارز دیجیتال فاش کرد که فعالیت نهنگ ADA “در حال تجربه آرامش است”. برای تحلیلگر، اینکه آیا این سیگنالی از تثبیت بیشتر قیمت است یا افت، باید منتظر ماند.

مقداری ایمان داشتن اینکه TON از جایگاه کاردانو در لیست سبقت می گیرد، برخی از ویژگی های اکوسیستم را برجسته می کند. چالش ها و مسائل. مارتینز تکرار کرد پیش‌بینی او حول و حوش زمانی انجام شد که بیت‌کوین آخرین بالاترین قیمت خود (ATH) ۷۳۳۷۳ دلاری را ثبت کرد. در آن زمان، تحلیلگر در نظر گرفت که ADA شبیه الگوی مشاهده شده از سال 2018 تا 2021 است.

در طول دوره مشاهده شده توسط مارتینز، توکن کاردانو یک دوره تثبیت طولانی را پشت سر گذاشت و قیمت بین 0.026 تا 0.082 دلار در نوسان بود. پس از خروج از این سطح مقاومت، قیمت ADA در هفته‌های بعد به 0.35 دلار رسید و به سیر صعودی خود تا ATH 3.09 دلار ادامه داد.

به گفته این تحلیلگر، اگر این فراکتال در هفته‌های بعد ادامه یابد، سرمایه‌گذاران باید «پیش‌بینی کنند که ADA در محدوده 0.55 تا 0.80 دلار تجمیع شود. این امر با افزایش سطح حمایت 1.7 دلاری همراه خواهد بود.

تحلیلگر در نظر گرفت که پس از یک دوره تثبیت دیگر، مرحله برای رسیدن قیمت توکن به “شکست تا 5 دلار” تنظیم می شود.

کاردانو آدا آداوسدت
پیش بینی قیمت ADA و پتانسیل برای سودهای جدید. منبع: علی مارتینز در X

تقریبا یک ماه بعد، تحلیلگر معتقد است که “هیچ چیز برای کاردانو تغییر نکرده است.” مارتینز مجدداً تثبیت قیمت بین محدوده 0.55-0.80 دلار و شکست بعدی را تأیید کرد، زیرا “ADA دقیقاً همان جایی است که باید باشد.”

علیرغم پیش بینی خوش بینانه تحلیلگر، قیمت 0.5762 دلار ADA 81.5 درصد کمتر از ATH 2021 باقی مانده است. در زمان نوشتن، نشانه کاهش یافته است 5.4 درصد نسبت به روز گذشته همچنین عملکرد آن در بازه زمانی هفتگی و ماهانه 3.6 درصد و 22.3 درصد کاهش داشته است.

با این حال، فعالیت بازار این توکن در 24 ساعت گذشته 6.6 درصد افزایش یافته است و حجم معاملات روزانه 502.1 میلیون دلار است.

ADA، ADAUSDT، CAdano

ADA's performance in the 1-day chart. Source: ADAUSDT on Tradingview

تصویر ویژه از Unsplash.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر