بلاک چین

فناوری بلاک چین جنبه انقلابی ارز دیجیتال و کل دارایی های دیجیتال به عنوان یک کل باقی می ماند. نوآوری ها و محبوبیت بیشتری برای صنعت به ارمغان آورد که کاربران و توسعه دهندگان بیشتری را به خود جذب کرده است.

استفاده از فناوری بلاک چین در چندین جریان اصلی و بخش های اقتصاد جهانی در حال فوران است. اخیراً ، این فناوری شگفت انگیز یک کاربرد مفید در زمینه پزشکی پیدا کرده است. یک شرکت پزشکی مکزیکی ، MDS ، سرویس آزمایش کروناویروس را راه اندازی کرده است که از فناوری بلاک چین برای تأیید نتایج خود استفاده می کند.

در گزارش رسانه های محلی ، اخبار iProUP گزارش داد که MDS مکزیک یک پلت فرم دیجیتالی با نمایه نتایج را راه اندازی کرد. این به بیماران این امکان را می‌دهد تا به نتایج به‌روز شده در زمان واقعی دسترسی داشته باشند. علاوه بر این ، تحویل فیزیکی نتایج با یک کد QR همراه است.

خواندن مرتبط | بررسی ETF بیت کوین ، بعدی برای BTC چیست

این امکان اسکن برای تأیید نتایج را فراهم می کند. همچنین، از طریق بلاک چین MDS مکزیک، دسترسی به تاریخچه واکسیناسیون یک بیمار بسیار آسان است.

هدف برای پذیرش بلاک چین

بر اساس گزارش خود، MDS اشاره کرد که استفاده از فناوری بلاک چین وسیله ای برای محافظت از تمام نتایج آزمایشات بالینی آن است.110 USDT پاداش آتی را به صورت رایگان دریافت کنید!

همچنین ، از داده های شخصی بیماران محافظت می کند و همچنین از جعل نتایج آزمایش COVID جلوگیری می کند. این شرکت توضیح داد که گواهینامه آزمایش های تشخیص SAR-CoV-2 را از طریق امضای رمزنگاری و فناوری بلاک چین آغاز کرده است.

این حرکت احتمال بدست آوردن نتایج منفی جعلی را از بین می برد. بنابراین ، QR Code که غیرقابل تغییر ، منحصر به فرد و تغییر ناپذیر باقی می ماند ، از اطلاعات محافظت می کند و در سطح جهانی قابل تأیید است.

علاوه بر این ، بلاک چین شرکت پزشکی نتایج آزمایش هایی را که حاوی امضای رمزنگاری پزشک است بارگذاری کرده است. این باید دکتری باشد که نتیجه آزمایش را تأیید کرده است.

پیش از این ، شرکت های دیگری در مکزیک از نتایج آزمایش دیجیتالی کووید استفاده کرده بودند. یکی از این اقدامات اعلام آوریل آوریل از سوی اتاق بازرگانی ملی مکزیک (CANACO) مبنی بر آغاز یک طرح تحت حمایت دولت است.

به گفته کاناکو، این ابتکار با همکاری Xertify، یک شرکت فناوری خصوصی، برای دیجیتالی کردن پاسپورت‌های واکسیناسیون انجام شده است.

برای این طرح ، برخی الزامات از طرف ذینفع وجود دارد. اینها شامل ابزار رسمی شناسایی و اثبات واکسیناسیون آنها از وزارت بهداشت است.

بلاک چین
بازار ارزهای دیجیتال در بالاترین سطح خود قرار دارد | منبع: Crypto Total Market Cap در TradingView.com

همچنین ، نماینده ای از شرکت Xertify اعلام کرد که شرکت وی مسئول دیجیتالی شدن رسید واکسیناسیون است. وی اشاره کرد که این امر می تواند در تأیید اعتبار آن به زبان دیگر بدون جعل کمک کند.

خواندن مرتبط | با داغ شدن رقابت، سرمایه‌گذاری‌های Grayscale برای ETF بیت کوین اسپات ثبت می‌شوند

به طور مشابه ، یک شرکت استرالیایی در ماه اوت استفاده از ثبت واکسن را بر اساس فناوری بلاک چین تسهیل کرد.

این شرکت چنین مقدمه ای را برای کاهش انتشار گواهی های واکسیناسیون تقلبی در برابر ویروس کرونا در اینترنت انتخاب کرد. از طریق ثبت مبتنی بر بلاک چین ، دخالت کلاهبرداران در فروش گواهینامه های جعلی COVID-19 متوقف می شود.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد”

منبع