Chainalysis قصد دارد به رشد چشمگیر کریپتو و بلاک چین در جنوب آسیا و اقیانوسیه کمک کند.

شرکت پیشرو تجزیه و تحلیل بلاک چین، Chainalysis ، همزمان با اخباری که با بانک مشترک المنافع در مورد برنامه‌هایش برای ارائه تجارت کریپتو به 6.5 میلیون کاربر اپلیکیشن همکاری کرده است، اولین دفتر استرالیایی خود را در کانبرا افتتاح می‌کند . 

Chainalysis که در دور سرمایه گذاری سری E خود در ژوئن 4.2 میلیارد دلار ارزش گذاری شد ، یک پلت فرم تحقیقاتی داده های بلاک چین است که توسط جاناتان لوین و مایکل گرونجر در سال 2014 تأسیس شد.

با توجه به این شرکت 2021 جغرافیای cryptocurrency به گزارش ، جنوب آسیا و اقیانوسیه هستند چهارمین بازار رمزنگاری در جهان، حسابداری برای 572500000000 $ یا 14٪ از تمام ارزش cryptocurrency به معامله بین جولای 2020 و ژوئن 2021.

بر اساس این گزارش، فعالیت معاملاتی در اقیانوسیه و آسیای مرکزی و جنوبی در مدت مشابه 706 درصد افزایش یافته است.

تاد لنفیلد، مدیر Chainalysis استرالیا و نیوزلند گفت: منطقه اقیانوس آرام به سرعت در حال تبدیل شدن به مرکزی برای نوآوری ارزهای دیجیتال است. افزایش سرمایه‌گذاری ما در منطقه تضمین می‌کند که کسب‌وکارها و دولت‌ها می‌توانند اکوسیستم‌های دارایی دیجیتال را به شیوه‌ای ایمن و سازگار کشف کنند.»

مدیر عامل این شرکت برای منطقه آسیا و اقیانوسیه، اولیسه دلورتو، افزود:پلتفرم داده Chainalysis اعتماد لازم را برای مشروعیت بخشیدن به ارزهای دیجیتال به عنوان یک دارایی روزمره برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی تقویت می‌کند.

بیشتر بخوانید: Chainalysis با افزایش قیمت، بیت کوین را به ترازنامه خود اضافه می کند

این خبر پس از آن منتشر شد که Chainalysis در ماه آگوست سال گذشته همکاری خود را با کسب و کارهای پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال استرالیایی CoinSpot و CoinJar اعلام کرد .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع