از 18 اکتبر ، سهام عادی و اوراق بهادار Bakkt به ترتیب تحت نمادهای تیک تیک “BKKT” و “BKKT WS” در NYSE فهرست می شوند.

شرکت Crypto finserv Bakkt به زودی در بورس نیویورک به صورت عمومی معامله می شود

Bakkt Holdings ، بازوی مدیریت دارایی های دیجیتال بورس بین قاره ای (ICE) ، اعلام کرده است که به زودی از 18 اکتبر به یک شرکت عمومی در بورس نیویورک تبدیل می شود. 

لیست عمومی Bakkt در نتیجه ادغام با VPC Impact Acquisition Holdings ، یک شرکت خرید ویژه در شیکاگو ، ایجاد می شود. طبق بیانیه رسمی ، جلسه سهامداران در مورد ادغام تقریباً 85.1 approval برای ترکیب مشاغل تأیید شد:”با بسته شدن ، سهام عادی کلاس A شرکت ترکیبی و ضمانت نامه ها انتظار می رود که در بورس نیویورک (” NYSE “) به ترتیب با نمادهای تیک تیک” BKKT “و” BKKT WS “معامله شوند.”

علاوه بر این ، ترکیب تجاری منجر به درآمد ناخالص تقریباً 448 میلیون دلار به Bakkt شد ، که قصد دارد سرمایه گذاری مجدد خود را در جهت افزایش قابلیت ها و مشارکت های شرکت انجام دهد.

همین هفته گذشته ، Bakkt از همکاری با Google برای اجازه خرید کالا و خدمات با استفاده از بیت کوین ( BTC ) و سایر ارزهای رمزنگاری شده از طریق بستر Google Pay خبر داد. به گفته گاوین مایکل ، مدیرعامل Bakkt ، این مشارکت “گواهی بر موقعیت قوی Bakkt در بازار دارایی های دیجیتالی است ، تا مشتریان را قادر سازد تا از دارایی های دیجیتالی خود در زمان واقعی ، ایمن و مطمئن استفاده کنند.”

در ماه مارس ، Bakkt یک برنامه پرداخت راه اندازی کرد که به کاربران امکان خرید از طریق ارزهای رمزنگاری شده را می داد ، قبل از آن صرافی قراردادهای آتی BTC را منحصراً به سرمایه گذاران معتبر ارائه می داد .

مطالب مرتبط: قانونگذار آمریکایی در اسکناس جدید بندر امن برای توکن های دیجیتالی را پیشنهاد کرده است

در همین حال ، تصویب ارزهای دیجیتال رایج در ایالات متحده همچنان با افزایش حمایت قانونگذاران مواجه است زیرا یک لایحه جدید مستلزم یک بندر امن برای برخی پروژه های توکن است.

پیش نویس لایحه جدید پیشنهادی توسط پاتریک مک هنری نماینده، “وضوح برای دیجیتال قانون پلاک شناسایی 2021،” نشان می دهد اصلاح قانون اوراق بهادار سال 1933 به اجازه می دهد تا پروژه به نشانه پیشنهاد بدون ثبت نام تا سه سال است.

این لایحه بر اساس ابتکار قدیمی هیستر پیرس ، کمیسر SEC تأکید شد که “بندر امن می تواند پیشگام ترین پیشرفت برای بازار ارزهای رمزنگاری شده ایالات متحده تا به امروز باشد”.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکرشده بوده ومسئولیت آن با تریگوویو نمی باشد”

منبع