فرانسیس سوارز، شهردار میامی که اخیراً دوباره انتخاب شده است، گفت: “من مشتاق رقابت دوستانه در تبدیل شهرهای مربوطه خود به پایتخت ارزهای دیجیتال هستم.”

شهرداران نیویورک و میامی در توییتر این موضوع را مطرح می کنند که چه کسی حامی بزرگتر ارزهای دیجیتال است

اریک آدامز، شهردار تازه منتخب نیویورک، بار دیگر بر تعهد خود مبنی بر تبدیل این شهر به یک مرکز ارزهای دیجیتال با پذیرش سه چک اولیه خود به طور کامل به بیت کوین تاکید کرد.

در پاسخی در 4 نوامبر در توییتر به فرانسیس سوارز – که از روز سه شنبه برای یک دوره دیگر انتخاب شد – آدامز گفت که با تعهد شهردار میامی مبنی بر پذیرش چک حقوق بعدی خود در بیت کوین ( BTC ) علاوه بر دو پرداخت زیر ، مطابقت خواهد داشت . با فرض اینکه آدامز حقوق پایه 258750 دلاری را بپذیرد، چک های حقوق ماهانه هر کدام تقریباً 21562 دلار خواهد بود که در مجموع 1.05 BTC با قیمت 61268 دلار است.

در نیویورک ما همیشه بزرگ می شویم، بنابراین وقتی شهردار شدم، اولین سه چک حقوقم را به بیت کوین می گیرم. نیویورک مرکز صنعت ارزهای دیجیتال و سایر صنایع نوآور و در حال رشد سریع خواهد بود! فقط صبر کن!— اریک آدامز (@ericadamsfornyc) 

4 نوامبر 2021

شوخی شهردار جدید نیویورک در رسانه های اجتماعی کمتر از دو روز پس از پیروزی در انتخابات شهر با 72.8 درصد آرا منتشر می شود. انتظار می‌رود که او در اول ژانویه کار خود را آغاز کند، بنابراین همیشه این احتمال وجود دارد که قیمت بیت‌کوین قبل از سوگند آدامز تغییر قابل‌توجهی داشته باشد. دارایی کریپتو در این ماه نوسانات قابل‌توجهی را تجربه کرده است و از زیر 50000 دلار در اوایل اکتبر بیش از 10 درصد افزایش یافته است. به 61268 دلار در زمان انتشار. 

هم آدامز و هم سوارز، به ترتیب به عنوان یک کاندیدای سیاسی و کارمند دولتی، از تبدیل شدن شهرهای خود به مراکز ارزهای دیجیتال در ایالات متحده دفاع کرده اند. شهردار منتخب گفت که قصد دارد در صورت برنده شدن در مسابقه، شهر نیویورک را به “مرکز بیت کوین ها” تبدیل کند، در حالی که سوارز از قصد خود برای تبدیل میامی به شهری با “پیشروترین قوانین رمزنگاری” در ایالات متحده سخن گفته است.

پاسخ سوارز به “چالش” چک دستمزد آدامز به این نکته اشاره دارد که شهردار میامی رقابت آنها برای پذیرش بیت کوین را چیزی جز خصمانه می داند. با این حال، آدامز با توجه به دستمزد سالانه 258,750 دلاری او در مقابل 97,000 دلار تخمینی سوارز، احتمالاً بیت کوین بیشتری از چک های حقوق خود دریافت خواهد کرد.

سوارز گفت: “انتخابات را تبریک می گویم. من مشتاقانه منتظر رقابت دوستانه در تبدیل شهرهای مربوطه خود به پایتخت ارزهای دیجیتال هستم.

مطالب مرتبط: شهر رمزنگاری: راهنمای نیویورک

هر دو شهر نیویورک و میامی به دلیل سیاست ها و رویدادهای پیشین اغلب در فضای رمزنگاری مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. در ماه ژوئن، رئیس جمهور Nayib Bukele برنامه های خود را برای تبدیل ارز قانونی بیت کوین در السالوادور در کنفرانس بیت کوین 2021 در میامی اعلام کرد. علاوه بر این، دفتر دادستان کل نیویورک مسئول بسیاری از پرونده های اجرایی علیه شرکت های رمزنگاری از جمله Coinseed، Bitfinex و Tether بوده است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع