این خبر درست چند روز پس از آن منتشر شد که فرانسیس سوارز، شهردار میامی اعلام کرد که دستمزد بعدی خود را به طور کامل از بیت کوین دریافت می کند.

شهردار تامپا پرداخت به بیت کوین را می پذیرد - گزارش

به گفته منابع متعددی که در اجلاس بیت کوین و بلاک چین فلوریدا حضور داشتند ، جین کاستور، شهردار خلیج تامپا، فلوریدا، اعلام کرده است که شروع به پذیرش چک حقوق خود در بیت کوین ( BTC ) خواهد کرد.

کاستور این اعلامیه را صبح جمعه در روز دوم اجلاس که در آمالی آرنا در مرکز شهر تامپا برگزار می‌شود، اعلام کرد. طبق گفته افرادی که در این رویداد شرکت کردند، پلتفرم وام رمزنگاری Celsius Network پرداخت های BTC شهردار را تسهیل می کند.

5 نوامبر 2021

این خبر به سرعت در سراسر توییتر کریپتو پخش شد و مبشر بیت کوین آنتونی پمپلیانو خاطرنشان کرد که در مجموع چهار شهردار ایالات متحده شروع به پذیرش حداقل بخشی از حقوق خود در بیت کوین کرده اند.

شهردار دیگری تصمیم گرفته است حقوق خود را به بیت کوین بگیرد.

اکنون تعداد کاندیداها 4 شهردار در سراسر ایالات متحده در این هفته است.

شهردار خود را تگ کنید و از آنها بپرسید که آیا بیت کوین پسند هستند 🙂 https://t.co/pXzyd661NM— پمپ (@APompliano) 

5 نوامبر 2021

به نظر می رسد تصمیم کاستور تحت تأثیر فرانسیس سوارز از میامی بوده است، که اخیراً اولین شهردار است که بخشی از حقوق خود را به بیت کوین پذیرفته است . اریک آدامز، شهردار تازه منتخب نیویورک، به سرعت از این کار پیروی کرد و اعلام کرد که سه چک اول حقوق خود را به طور کامل از طریق ارز دیجیتال خواهد پذیرفت .

سوارز و آدامز تازه منتخب در مورد تبدیل شهرهای مربوطه خود به هاب های ارزهای دیجیتال صحبت کرده اند. پس از انتخاب، آدامز اعلام کرد که شهر نیویورک به “مرکز صنعت ارزهای دیجیتال” تبدیل خواهد شد.

در نیویورک ما همیشه بزرگ می شویم، بنابراین وقتی شهردار شدم، اولین سه چک حقوقم را به بیت کوین می گیرم. نیویورک مرکز صنعت ارزهای دیجیتال و سایر صنایع نوآور و در حال رشد سریع خواهد بود! فقط صبر کن!— اریک آدامز (@ericadamsfornyc) 

4 نوامبر 2021

مطالب مرتبط: آرون راجرز، مدافع NFL، بخشی از حقوق 22 میلیون دلاری بیت کوین را می پذیرد

علیرغم تجربه چندین دوره نوسان شدید قیمت در سال جاری، بیت کوین در اواخر اکتبر به بالاترین حد خود بازگشت و همچنان بالای 60000 دلار معامله می شود. افزایش قیمت آن با پذیرش جریان اصلی رو به رشد از سوی تنظیم‌کننده‌ها و مؤسسات مالی، و همچنین بازرگانان و پردازشگرهای پرداخت همراه بوده است .

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع