مدیر عامل Titan Hunters ، Vu Duy Tiep، از طرح خود برای ایجاد یک بازی ویدیویی که بسیاری آن را دوست خواهند داشت، در حالی که تلاش می‌کند رهبران برتر صنعت بازی را با آخرین پیاده‌سازی Non-Fungible Token (NFT) به چالش بکشد، رونمایی می‌کند.

Titan Hunters – یک تست GameFi برای تاپ باکس استودیوی کهنه کار موبایل

Topebox یک استودیوی بازی سازی موبایلی است که در پشت عناوین تحسین شده ای مانند Sky Dancer و Gun N Dungeons قرار دارد. بسیاری از شرکت‌های بزرگ انتشاراتی، مانند Bytedance (شرکت پشت سر TikTok) و Miniclip (بزرگ‌ترین وب‌سایت بازی آنلاین خصوصی جهان)، با Topebox همکاری کرده‌اند و حق انتشار بازی‌های خود را به دست آورده‌اند.

با این حال، Topebox با این موفقیت های متوالی کنار نیامده است. در عوض، این شرکت همیشه نسبت به آخرین روندهای صنعت سازگار و منعطف است.5 BTC + 300 چرخش رایگان برای بازیکنان جدید و 15 BTC + 35.000 چرخش رایگان هر ماه، فقط در mBitcasino. الان بازی کن!

 ما باور داریم که زمانی که مردم با استعداد آزادی خلاق و با هم کار کنند، آنها را بازی های ویدئویی فوق العاده ای که غیر منتظره رسیدن و حرکت صنعت رو به جلو است. ما فقط می‌دانستیم که می‌خواهیم بازی‌های عالی بسازیم که مردم سال‌ها آن را بازی کنند.» توسط Tiep Vu – مدیر عامل Titan Hunters

Titan Hunters – جدیدترین پروژه GameFi Topebox – جدیدترین تلاش این شرکت برای ترکیب بی عیب و نقص بازی های ویدیویی سنتی با فناوری بلاک چین است.

شکارچیان تیتان

110 USDT پاداش آتی به صورت رایگان دریافت کنید!

بازار بازی های NFT به دلیل افزایش تعداد رقبا چیزی شبیه به یک آزمایش است، اما تلاش Titan Hunters بسیاری از معتقدان را به خود جذب کرده است. به طور قابل‌توجهی، شرکت‌های متعددی از جمله Icetea Labs، Rikeisoft، DAOmaker، GameFi، Evangelion Capital و بسیاری دیگر، به Titan Hunters علاقه‌مند شده‌اند و پیشنهاد سرمایه‌گذاری در پروژه یا ارائه مشارکت‌های استراتژیک را داده‌اند. . در نتیجه دور پیش فروش Titan Hunters بیش از 2 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است.

شکارچیان تایتان چیست؟

Titan Hunters یک بازی MMORPG با سبک گرافیکی وکسل باورنکردنی همراه با گیم پلی ساده، خالص و خلاقانه است. در شکارچیان تایتان، افراد در نقش شکارچیان بازی می‌کنند تا دنیای مرموز و در عین حال هیجان‌انگیز تایتان‌ها را کشف کنند و در نبردهای قهرمانانه علیه رؤسای حماسی غوطه‌ور شوند.

شکارچیان می‌توانند به صورت انفرادی یا با هم تیمی‌های خود در حالت Co-op بازی کنند تا مواد را از دشمنان سقوط کرده جمع‌آوری کنند و ابزارهای جدیدی بسازند تا حتی تایتان‌های مرگبار را تحت کنترل درآورند. Titan Hunters به ​​عنوان یک بازی NFT به راحتی در دسترس اما با کیفیت بالا، قصد دارد از طریق مدل رایگان بازی و سرمایه گذاری برای کسب درآمد، محیطی دوستانه و امن را برای همه به ارمغان آورد.

چرا Titan Hunters یک رقیب جدی GameFi است؟

Topebox سری بازی‌های ویدیویی با بهترین عملکرد را در سطح جهانی به دقت تجزیه و تحلیل کرده است و تنها بهترین جنبه‌هایی را که موفقیت آن‌ها را تثبیت می‌کند، به صورت دستی انتخاب کرده است. در نتیجه، تیم ویژگی های زیر را در شکارچیان تایتان متراکم کرده است:

  • گرافیک وکسل رنگارنگ : با الهام از دنیای بلوک Minecraft و جهان رنگارنگ Roblox، Titan Hunters به ​​دنبال یک مخاطب بالقوه عظیم از سراسر جهان است.
  • انتخاب آسان گیم پلی : یادگیری گیم پلی Titan Hunters آسان است در حالی که ژانرهای محبوبی مانند MOBA (مثلاً League of Legends)، FPS (مثلاً CSO)، نبردهای کارتی (مثلاً Hearthstone) بسیار پیچیده هستند و نیاز دارند. گیمرها وقت خود را صرف یادگیری صحیح کنند.
  • پشتیبانی از چند پلتفرم : پشتیبانی از پلتفرم های مختلف در بسیاری از بازی های پرفروش، مانند Minecraft و Roblox ظاهر شده است . Titan Hunters مسیر موفقیت آمیز این بازی ها را دنبال خواهد کرد و تا حد امکان بازیکنان را به بازی NFT معرفی خواهد کرد.
  • مانع ورود کم : NFT که اغلب در اخبار و رسانه‌های اجتماعی ظاهر می‌شود تا حدودی کلمه‌ای است که ممکن است کاربران جدید را گیج کند. تایتان شکارچیان ساده، آموزش و یادگیری در مورد NFT را تا حد امکان سرگرم کننده می کند.
  • بازی رایگان : همه نمی‌توانند برای دسترسی به یک بازی ویدیویی، مبلغ زیادی را پرداخت کنند. به عنوان مثال، هزینه ورودی 500 دلاری Axie Infinity برای یک تیم قابل بازی از Axies، بسیاری از افرادی را که مایل به پا گذاشتن در فضای NFT هستند، منصرف کرده است. در همین حال، شکارچیان تایتان معتقد بود که بازی رایگان راهی است برای رسیدن به بیشترین مخاطب و لذت بردن.

از سوی دیگر، Titan Hunters فضای بازی های موبایل معمولی را هدف قرار می دهد، یک پلتفرم بسیار رقابتی، و در حال حاضر مرکز بیش از 2.2 میلیارد گیمر است. با یک محاسبه فرضی، Titan Hunters در حال رقابت با:

  • Brawl Stars : یک بازی موبایل نبرد 3 در مقابل 3 تیمی با 87 میلیون بازیکن.
  • Roblox : پلتفرم توسعه بازی های ویدیویی با بیش از 250 میلیون کاربر.
  • Minecraft : بازی ویدیویی sandbox کراس پلتفرم با بیش از 200 میلیون بازیکن.
  • شکارچیان تایتان: با ترکیب همه ویژگی های فوق، صدها میلیون بازیکن به طور فرضی امکان پذیر خواهند بود.

برنامه ها برای آینده

Titan Hunters در 18 نوامبر 2021 IDO دوگانه خود را در برجسته ترین لانچ پدهای رمزنگاری در بازار، DAO Maker، GameFi و Gate.io اعلام می کند. برای جزئیات بیشتر، توییتر یا تلگرام رسمی شرکت را دنبال کنید.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع