کمیسیون بورس و اوراق بهادار قرار است تا 14 نوامبر در مورد دیگر برنامه ETF بیت کوین از VanEck تصمیم بگیرد.

شرکت وام دهنده ارزهای دیجیتال BlockFi اسنادی را با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یا SEC برای راه اندازی یک صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین با پشتوانه فیزیکی ثبت کرده است، که انتظار می رود هفته بزرگی برای بازارهای ارز دیجیتال باشد.

بر اساس اسناد رسمی ، فرم S-1 برای BlockFi NB Bitcoin ETF در 8 نوامبر به SEC ارسال شد . در این پرونده آمده است که BlockFi به عنوان متولی عمل خواهد کرد و هدف سرمایه گذاری ETF منعکس کردن عملکرد اساسی بیت کوین در مقابل هر معیار معاملات آتی یا مشتقات است.

این پرونده همچنین بیان می‌کند که «تراست مستقیماً بیت‌کوین را خریداری یا نمی‌فروشد، اگرچه تراست ممکن است برای پرداخت هزینه‌های خاص، نگهبان را به فروش بیت‌کوین هدایت کند».

اخبار ETF برای فهرست منتشر در رمزنگاری توییتر به شایعاتی که SEC ممکن است نزدیک برای اولین بار تایید فیزیکی بیتکوین ETF آن به عنوان اوایل این هفته.

BlockFi برای راه‌اندازی یک مکان ETF #Bitcoin در SEC ثبت نام کرده است pic.twitter.com/2F1s0D1N3W— دیلان لیکلر (@DylanLeClair_) 

8 نوامبر 2021

همانطور که جیمز سیفارت از بلومبرگ خاطرنشان کرد ، تصمیم SEC در مورد ETF بیت کوین موردانتظار VanEck در تاریخ 14 نوامبر است. او گفت: “این تصمیم از سوی SEC تایید یا رد خواهد شد”، به این معنی که “دیگر تاخیری وجود ندارد.”

در اینجا لیست فعلی پرونده های #بیت کوین و کریپتو ETF در SEC آمده است. تاریخ بزرگ بعدی هنوز 21/11/14 برای ETF بیت کوین نقطه ای VanEck است. این یا تایید یا رد از سوی SEC خواهد بود — دیگر تاخیری وجود ندارد. https://t.co/Z8phpVlsOK pic.twitter.com/g9ayoibmQN– جیمز سیفارت (@JSeyff) 

8 نوامبر 2021

مطالب مرتبط: حالا چرا؟ SEC هشت سال طول کشید تا مجوز ETF بیت کوین در ایالات متحده را صادر کند

ماه گذشته، رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده ، ETF استراتژی بیت کوین ProShares را تأیید کرد ، اولین صندوق قابل معامله در مبادلات BTC در این کشور. با این حال، این تایید با یک اخطار همراه بود – قیمت صندوق به جای قیمت نقدی به معاملات آتی BTC مرتبط است. اندکی پس از تایید صندوق ProShares، SEC به ETF استراتژی بیت کوین Valkyrie که یکی دیگر از محصولات مبتنی بر معاملات آتی است، چراغ سبز نشان داد .

در حالی که ETF های مبتنی بر معاملات آتی آن چیزی نبودند که متخصصان بیت کوین به دنبال آن بودند، اما به طور قابل توجهی در بین سرمایه گذاران محبوبیت پیدا کرده اند. همانطور که Cointelegraph گزارش داد، ETF ProShares با بالاترین حجم طبیعی روز اول با بیش از 1 میلیارد دلار شروع به کار کرد. تا پایان اکتبر، مدیران سازمانی بیش از 2 میلیارد دلار محصولات بیت کوین را در طول ماه خریداری کرده بودند که عمدتاً به لطف تأییدیه های ETF بود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع