آخرین جهش قیمت توکن SHIB به یک روند صعودی ادامه دار از 15 اکتبر نسبت داده می شود که با حمایت یک هفته ای در حدود 0.00002796 دلار همراه شد

Shiba Inu (SHIB)، یک توکن اسپین آف Dogecoin ( DOGE )، پس از افزایش بیش از 46 درصدی قیمت تنها در دو روز، به بالاترین حد خود رسید. جفت معاملاتی SHIB/USD در زمان مطبوعات بیشترین 0.00003941 دلار ارزش گذاری شد. 

آخرین جهش قیمت توکن SHIB به روند صعودی مداوم از 15 اکتبر نسبت داده می شود که به افزایش بیش از 26 درصدی ارزش این ارز دیجیتال کمک کرد. از 17 اکتبر ، SHIB پشتوانه یک هفته ای خود را در حدود 0.00002796 دلار حفظ کرد تا دوباره به صعود خود در بالاترین سطح خود رسید.

در هفت روز گذشته، ارزش بازار شیبا اینو بیش از 50 درصد افزایش یافت و در حال حاضر به عنوان سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، تنها سه موقعیت با Dogecoin فاصله دارد.

در حال حاضر، Shiba Inu دارای بزرگترین عرضه در گردش با حدود 395 تریلیون است. در ماه سپتامبر، پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، درباره ورود یک توله سگ جدید شیبا اینو به نام فلوکی، توییت کرد، توکن الهام گرفته از Dogecoin 40 درصد افزایش یافت.

فلوکی وارد شده است pic.twitter.com/2MiUKb91FT– ایلان ماسک (elonmusk) 

12 سپتامبر 2021

تجزیه و تحلیل Cointelegraph از 18 اکتبر پیش‌بینی می‌کند که توکن SHIB تا 0.00005200 دلار را هدف قرار دهد ، که توسط یک بازگشت مورد انتظار پس از فصل فروش تعیین می‌شود.

مرتبط: رمزنگاری غیر ممکن برای از بین بردن است، می گوید مدیر عامل شرکت تسلا ایلان ماسک

رشد دوج کوین و شیبا اینو در درجه اول به حمایت ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا نسبت داده می شود. ماسک در کنفرانسی که اخیراً در کالیفرنیا برگزار شد ، گفت:من فکر می‌کنم امکان نابودی کریپتو وجود ندارد، اما ممکن است دولت‌ها پیشرفت آن را کنند.علاوه بر این ، این کارآفرین معتقد است که دولت ایالات متحده نباید هیچ کاری برای تنظیم ارزهای رمزنگاری شده انجام دهد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع