ارز دیجیتال Meme Shiba Inu بیش از 1 میلیون توییت در عرض تنها یک روز جمع آوری کرده است و تبدیل به موضوع پرطرفدار در پلت فرم رسانه های اجتماعی محبوب شده است.

cryptocurrency به بحث از شهر شد بعد از آن که غیر قابل تصور توسط شکوه کلاه بازار از Dogecoin به دست آورد، سکه الگوی رفتاری ایلان ماسک تبلیغ است که در حدود سال 2013. شده

شیبا Inu به ثمر رسانده است یک دسته از لحظات ویروسی و نیمه ویروسی بیش از 24 ساعت گذشته توییتی که توسط خبرنامه تجاری Morning Brew منتشر شده است درباره خریدار SHIB که 8000 دلار را به 5.7 میلیارد دلار تبدیل کرده است، در زمان نگارش 32600 لایک جمع آوری شده است.

این کیف پول در اوت گذشته تقریباً 8000 دلار SHIB دلار خریداری کرد .

اکنون ارزش آن 5.7 میلیارد دلار است.

از 8000 دلار به 5.7 میلیارد دلار در حدود 400 روز.

ممکن است در واقع به دنبال بزرگترین تجارت فردی در تمام دوران باشیم. pic.twitter.com/LtdgQ83bKP— Morning Brew ☕️ (@MorningBrew) 

27 اکتبر 2021

بر اساس داده های CoinGecko، شیبا اینو سومین ارز دیجیتال پرمعامله در 27 اکتبر (پس از تتر و بیت کوین) بود. حجم معاملات روزانه آن به 39.5 میلیارد دلار رسید.

قیمت آن تنها دو ساعت پیش به بالاترین قیمت خود یعنی 0.00008616 دلار رسید.

سکه در حال حاضر نوسانات شدیدی را تجربه می کند و قبل از کاهش مقداری ضرر، بیش از 30 درصد سقوط کرده است. 

SHIB
تصویر توسط tradingview.com

مربوطСoinbase با سبقت گرفتن از TikTok به محبوب ترین اپلیکیشن آیفون تبدیل شدکوین بیس به طور موقت در روز چهارشنبه تاریک شد، که ظاهراً ناشی از تقاضای شدید خریداران Shiba Inu بود. مبادلات دیگر نیز با مشکلاتی مواجه شدند.

در همین حال، درخواست Change.org برای فهرست کردن Shiba Inu در Robinhood اکنون بیش از 377000 امضا را به خود اختصاص داده است، اما کارگزاری آنلاین هنوز رکوردی را در فهرست بالقوه ثبت نکرده است. 

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع