• زمانی که قیمت آن 0.000001 دلار بود، راب 8000 دلار در شیبا اینو (SHIB) سرمایه گذاری کرد.
  • پس از افزایش قیمت در ماه اکتبر، او هنوز بیش از یک میلیون دلار توکن دارد.
  • سرمایه های سرریز به او اجازه داد تا از شغلی که سالانه 68000 حقوق می گرفت، دست بکشد.

یک دارنده توکن Shiba Inu (SHIB) بخشی از سرمایه خود را در memecoin نقد کرده است . این سرمایه گذاری در ماه فوریه برای تبدیل شدن به یک پدر خانه دار انجام شد.

طبق گزارش Fortune ، راب، یک مدیر انبار سوپرمارکت 35 ساله، زمانی که قیمت توکن تقریباً 0.000001 دلار بود، 8000 دلار در Shiba Inu (SHIB) سرمایه گذاری کرد. در ماه می، زمانی که قیمت توکن به میزان قابل توجهی افزایش یافت و به ATH بیش از 0.00035 دلار رسید. این امر راب را مجبور می کند تا بخشی از دارایی های خود را نقد کند تا 500000 دلار به حساب بانکی خود واریز کند.

علاوه بر این، دارنده SHIB پس از افزایش قیمت در ماه اکتبر، هنوز بیش از یک میلیون دلار توکن دارد. علاوه بر این، این سرمایه های سرریز به او امکان داد تا از شغلی که سالانه 68000 حقوق می گرفت، دست بکشد. این باعث شد او در خانه بماند. علاوه بر این، او همچنین قصد دارد تا توکن های باقی مانده خود را HODL کند.

راب گفت

ما به شدت معتقدیم که چیزهای بیشتری برای دستیابی با شیبا وجود دارد… من هرگز کل مجموعه خود را حذف نخواهم کرد.

چندین نگهدارنده بیت کوین (BTC) و همچنین مدیر سابق انبار، پس از روند صعودی سال 2017 به وضعیت میلیونر یا حتی میلیاردر دست یافتند.

هنگامی که این پروژه در آگوست گذشته فهرست شد، برخی از دارندگان توکن خریدهای مشابهی با راب انجام دادند و میلیاردر شدند. قیمت شیبا Inu (شیب) به طور بالقوه می تواند جست و خیز اگر دارندگان انحلال مقدار زیادی از نشانه در آینده، به عنوان در ماه مه است.

در حال حاضر، طبق CoinMarketCap ، SHIB از نظر ارزش بازار در رتبه یازدهم قرار دارد، در حالی که Dogecoin (DOGE) در رتبه نهم قرار دارد. قیمت SHIB با 0.00005977 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 11,803,566,816 دلار در زمان نگارش این مقاله معامله می شود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع