• صرافی پیشرو امارات متحده عربی، LuLu Exchange با بانک پاکستانی Alfalah در ارتباط است.
  • این امر برای تسریع پرداخت های حواله برای مهاجران پاکستانی است.
  • بخشودگی پرداخت از طریق پلتفرم RippleNet انجام می شود.

صرافی LuLu که ارائه‌دهنده خدمات مالی پیشرو در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) است، وارد یک شراکت سودآور با یکی از بزرگترین بانک‌های خصوصی در پاکستان – Bank Alfalah می‌شود. این مشارکت، پرداخت سریع تر، مقرون به صرفه تر و شفاف تر حواله های مرزی از امارات متحده عربی به پاکستان را از طریق پلت فرم ریپل نت تسهیل می کند.

در این یادداشت، مشارکت بانک Alfalah با Rippl Net به تعمیق اتحاد آنها با Lulu Exchange کمک خواهد کرد. این امر پل های مالی بین 15 درصد جمعیت پاکستانی مقیم امارات متحده عربی و خانواده های آنها را بیشتر تقویت خواهد کرد .

دکتر ادیب احمد می‌گوید برای صرافی LuLu، پاکستان همچنان یک کریدور پرداخت کلیدی است. همچنین، LuLu معتقد است که همکاری با بانک Alfalah و RippleNet به باز کردن فرصت های جدید برای آنها کمک می کند.

پاکستان همچنان یک کریدور پرداخت کلیدی برای ما است و ما قویاً معتقدیم که مشارکت با بانک الفلاح و ریپل نت به ایجاد فرصت های جدید کمک می کند. با نشان دادن تعهد خود به تقویت اکوسیستم پرداخت از امارات متحده عربی به پاکستان، مصمم هستیم که فرآیند حواله های مرزی را برای مصرف کنندگان خود مقرون به صرفه تر و قابل اعتمادتر کنیم.

بروکس انتویستل، مدیر عامل RippleNet در APAC و MENA ، در مورد رابطه طولانی مدت خود با LuLu Exchange، می گوید که آنها از شراکت با بانک Alfalah و مشتری قدیمی Lulu International Exchange هیجان زده هستند. علاوه بر این، این مشارکت پرداخت‌های بین‌مرزی سریع‌تر، ارزان‌تر و کارآمدتر را به پاکستان می‌آورد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع