آیزایا استون در یک رویداد تیراندازی NBA توسط Voyager Digital به ارزش 100000 دلار بیت کوین برد.

یکی از طرفداران دالاس ماوریکس پس از انجام یک سری شوت در یک رویداد تیراندازی انجمن ملی بسکتبال (NBA) که توسط شرکت کارگزاری کریپتو وویجر دیجیتال حمایت می شد، 100000 دلار به بیت کوین ( BTC ) برد. 

آیزایا استون، برنده ضربات بسکتبال، تمام مراحل این چالش را که شامل پرتاب آزاد، پرتاب سه امتیازی و گل نیمه زمینی بود، به پایان رساند. به گفته دالاس ماوریکس، مبلغ جایزه توسط Voyager بزرگترین تبلیغ در دادگاه برای این تیم بود.

#MFFL ، آیزایا استون، به تازگی برنده بزرگترین جایزه نقدی تا به حال برای تبلیغ در دادگاه در دادگاه دالاس ماوریکس شد‼️

او با 100 هزار دلار ارز دیجیتال (بیت کوین) به لطف جدیدترین شریک ما، @investvoyager pic.twitter به خانه رفت . com/ssW4Mz70sy— دالاس ماوریکس (@dallasmavs) 

29 اکتبر 2021

روز چهارشنبه، وویجر دیجیتال با دالاس ماوریکس مارک کوبان قرارداد همکاری پنج ساله منعقد کرد تا از طریق تبلیغات مختلف تعامل با طرفداران، قرار گرفتن در معرض کریپتو در میان طرفداران NBA را افزایش دهد .

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، پلتفرم معاملاتی کریپتو همچنین دارای حقوق نامگذاری بر روی Mavs Gaming Hub این فرنچایز در دالاس، مکانی برای تیم Mavs NBA 2K League خواهد بود. به گزارش کوبان:”همکاری ما با وویجر به Mavs و طرفداران NBA این امکان را می دهد تا درباره Voyager و اینکه چگونه می توانند از پلتفرم Voyagers بیشتر از برنامه های مالی سنتی درآمد کسب کنند بیشتر بیاموزند.”

علاوه بر این، برنامه پاداش امتیاز NBA به طرفداران این امکان را می دهد که کالا بخرند و در ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت کوین، اتریوم ( ETH ) و Dogecoin ( DOGE ) جوایزی کسب کنند .

مطالب مرتبط: کوین بیس همکاری چند ساله خود را با NBA و WNBA اعلام کرد

در 19 اکتبر، صرافی رمزنگاری برجسته Coinbase یک شراکت چند ساله با پنج لیگ NBA – NBA، اتحادیه ملی بسکتبال زنان (WNBA)، لیگ NBA G، لیگ NBA 2K و بسکتبال ایالات متحده – به عنوان یک شریک رسمی برای بهبود تعامل با طرفداران امضا کرد. .

کیت روش، مدیر ارشد بازاریابی کوین بیس گفت که “به عنوان بخشی از این همکاری، ما تجربیات تعاملی برای تعامل با جامعه و ورزشکاران باورنکردنی NBA و WNBA در سراسر جهان ایجاد خواهیم کرد.”

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع