به گفته جین منچون وانگ ، محقق فناوری مستقر در هنگ کنگ که به دلیل کشف ویژگی های پنهان در برنامه های محبوب مشهور است ، به نظر می رسد غول رسانه های اجتماعی توییتر در حال آزمایش برچسب بیت کوین در دستگاه های اندرویدی است.

Wong یک اسکرین شات به اشتراک گذاشت که ظاهراً نسخه بتا این ویژگی را نشان می دهد.

توییتر پس از راه اندازی سرویس “tip jar” خود در ماه مه شروع به اجازه دادن به سازندگان خود کرد. در ابتدا، ارسال پول تنها با کمک ارائه دهندگان پرداخت متمرکز مانند Venmo، PayPal و البته Cash App Square امکان پذیر بود.

سپس پرداخت‌های بیت‌کوین مبتنی بر شبکه لایتنینگ در اواخر آگوست به بتای توییتر اضافه شد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است ، توییتر به طور رسمی پشتیبانی بیت کوین را برای دستگاه های iOS در 23 سپتامبر اعلام کرد و به تدریج این سرویس جدید را برای همه دستگاه ها عرضه کرد.

این شرکت اعلام کرد که ویژگی انعام بیت کوین به زودی به کاربران اندروید ارائه خواهد شد، بدون اینکه زمان دقیقی را مشخص کند.

فناوری پشت این سرویس جدید توسط پردازنده پرداخت های رمزنگاری Strike ارائه می شود.


با توجه به اینکه اسمارت‌فون‌های دارای سیستم‌عامل اندروید دارای سهم بازار ۷۲ درصدی هستند، افزودن نکات بیت‌کوین احتمالاً پذیرش گسترده‌تر این ارز دیجیتال را افزایش می‌دهد.مربوطایلان ماسک Dogecoin را “رمزنگاری مردم” می نامد و شیبا اینو را رد می کند

ویژگی NFT

علاوه بر این، طبق اعلامیه‌ای که در اواخر سپتامبر منتشر شد، توییتر در حال کار بر روی افزودن پشتیبانی برای احراز هویت توکن غیرقابل تعویض (NFT) است.

این ویژگی به کاربران امکان می دهد NFT های خود را در بستر رسانه های اجتماعی به نمایش بگذارند .

اسکرین شات ارسال شده توسط Wong نشان می دهد که غول رسانه های اجتماعی اکنون در حال آزمایش یک برگه اختصاصی برای کلکسیون ها است.

توییتر روی برگه نمایه کلکسیونی، نمای NFT و نمای جزئیات NFT کار می کند pic.twitter.com/BrqPyvaLOp– Jane Manchun Wong (wongmjane) 

24 اکتبر 2021

علاوه بر این، برنامه تلفن همراه آن امکان مشاهده NFT ها و خواندن جزئیات مربوط به آنها را فراهم می کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع