علاءالدین پرو اخیراً یک راه حل رمزگذاری روی رمپ را در برنامه خود پیاده سازی کرده است. اکنون، کاربران می توانند به راحتی با استفاده از کیف پول علاءالدین پرو، ارزهای دیجیتال را با فیات خود خریداری کنند . جدای از این، این پلتفرم یکی از کمترین هزینه‌ها را برای تبدیل فیات به کریپتو در کل بازار کریپتو ارائه می‌کند.

تیم علاالدین پرو معتقد است که فراهم کردن زیرساخت برای تبدیل فیات به کریپتو می‌تواند راه را برای پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال هموار کند . جدای از این، ارائه کارمزدهای کمتر، کاربران بیشتری را تشویق می‌کند تا با خطرات کمتر، انگشتان خود را در رمزنگاری فرو کنند. در حالی که این امر کاربران جدید بیشتری را به صنعت کریپتو می آورد، اما معامله گران کهنه کار را نیز جذب می کند که به دنبال راهی مقرون به صرفه برای تبدیل فیات به ارز دیجیتال هستند.

به گفته نماینده علاءالدین پرو، این تیم دائماً به دنبال راه هایی برای بهبود ارزشی است که کیف پول به کاربران خود ارائه می دهد. این تیم اظهار داشت که نسبت به این پروژه بسیار خوشبین و خوشبین هستند و مشتاقانه منتظر آینده هستند که در آن کاربران بیشتری از بلاک چین و ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره خود استفاده کنند.

درباره علاءالدین پرو

کیف پول Aladdin Pro یک کیف پول بلاک چین چند ارزی با بالاترین ویژگی های امنیتی است. بهترین امنیت کیف پول کریپتو را دارد زیرا اقدامات امنیتی چند لایه را ادغام می کند. کیف پول کنترل نگهبانی را ادغام می کند و در عین حال عدم تمرکز را حفظ می کند.

در همین حال، این کیف پول یک دروازه پرداخت ایمن، پشتیبانی گسترده دارایی، خدمات سهامداری پیشرفته را نیز ارائه می دهد و اکنون، کاربران می توانند به راحتی ارز دیجیتال را با کارمزد کم خریداری کنند. این کیف پول به دلیل حفاظت در سطح جهانی، کارایی بالا، کارایی و کاربر پسند بودن، اکنون بیش از 425000 کاربر فعال از 133 کشور در سراسر جهان دارد.

این تیم بسیار مطمئن است که خدمات کیف پول آنها یکی از بهترین کیف پول های جهان است. تیم گفت: «ما یک تیم پشتیبانی فنی اختصاصی داریم که برای کمک به کاربران کیف پول Aladdin Pro در هر مشکلی که ممکن است در برنامه داشته باشند، تعیین شده است.

آنها افزودند: “اکنون که یک فیات روی رمپ را پیاده‌سازی کرده‌ایم انتظار داریم کاربران بیشتری داشته باشیم، اما آماده هستیم تا این تغییرات را برای بهتر انجام دهیم.”

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع