JD.com بلاک چین خود را برای صدور NFT رایگان برای شرکت کنندگان در کنفرانس سالانه JD Discovery اجرا می کند.

غول تجارت الکترونیکی چینی JD.com سری NFT را بر روی بلاک چین خود قرار می دهد

غول خرده فروشی آنلاین چینی JD.com با معرفی یک سری NFT ویژه برای کنفرانس سالانه JD Discovery ، در حال ورود به صنعت نشانه های غیرقابل نفوذ یا NFTs است.

آژانس جدید چینی Sina Finance در 20 اکتبر گزارش داد که JD.com با استفاده از بستر بلاکچین اختصاصی خود ، گواهینامه یادبود NFT را برای شرکت کنندگان در رویداد JDD 2021 در پکن توزیع می کند .

JD.com به طور خاص یک NFT به صورت رایگان برای هرکسی که در کنفرانس JDD 2021 بین 18 اکتبر و 22 نوامبر از طریق برنامه کوتاه WeChat در وب سایت رسمی رویداد ثبت نام کند ، صادر می کند .

بر اساس این گزارش، سری NFT دارای مجموعه ای از هفت مدل NFT است که هر یک از آنها حاوی تصاویر مختلفی است که برای شناسایی انجمن های مختلف رویداد JDD استفاده می شود.

کاربرانی که برای مشارکت ثبت نام می کنند همچنین می توانند با دعوت از دوستان برای ثبت نام NFT بیشتری دریافت کنند. در این گزارش آمده است: “هر بار که یک نفر با موفقیت برای ثبت نام دعوت می شود ، یک کوپن NFT اضافه می شود تا زمانی که همه هفت مدل NFT جمع آوری شوند.”

کنفرانس JDD 2021 در 22 نوامبر در مرکز نمایشگاه بین المللی چین آغاز می شود که شامل پنل هایی در زمینه هوش مصنوعی و نوآوری های فناوری است. کنفرانس JDD که در سال 2017 راه اندازی شد ، به عنوان یک رویداد مهم فناوری در چین ظاهر شده است و موضوعاتی مانند شهرهای هوشمند ، صنعت مالی دیجیتال ، نوآوری در زنجیره تامین و موارد دیگر را پوشش می دهد.

مطالب مرتبط: حزب کمونیست چین درباره حباب تبلیغاتی NFT هشدار داد

این خبر پس از آن منتشر می شود که برخی از شرکت های بزرگ چینی مانند غول خرده فروشی علی بابا و شرکت فناوری Tencent پروژه های NFT خود را نیز اعلام کردند. علی بابا از راه اندازی یک بازار NFT در اواسط ماه آگوست خبر داد و هدف آن این است که دارندگان علائم تجاری مجوزهای توکن دار را به دارایی های فکری خود بفروشند . Tencent قبلا گفته بود که قصد دارد پلت فرم معاملاتی NFT خود را منتشر کند .

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع