AMC Theaters ، شماره یک زنجیره سینماهای زنجیره ای در جهان، در حال بررسی اضافه کردن ارز رمزنگاری شده Shiba Inu به عنوان وسیله ای برای پرداخت بلیط و خرید غرفه های امتیازی است.

مدیر عامل شرکت آدام آرون یک نظرسنجی در حساب توییتر خود راه اندازی کرده است و از این سوال می پرسد که آیا شرکت باید “قاتل Dogecoin” را بپذیرد.

از ساعت 12:07 صبح UTC، 33079 رای قبلاً داده شده است که 82.5٪ از آنها شیبا اینو را انتخاب کردند.

آرون نظرسنجی مشابهی را در توییتر انجام داد تا نبض فالوورهای خود را در مورد Dogecoin در ماه سپتامبر بگیرد و توجه کسی جز رئیس تسلا ایلان ماسک را به خود جلب کرد .

اوایل اکتبر امسال، مدیر عامل AMC اعلام کرد که پشتیبانی از میم

کوین اصلی در اوایل سال 2022 اضافه می شود. بیت کوین، اتر، لایت کوین و بیت کوین کش تا پایان سال به عنوان روش های پرداخت جدید اضافه خواهند شد. در توییت فوق الذکر، آرون می گوید که تیم متخصص IT او در حال حاضر روی این موضوع کار می کنند. مربوطشیبا اینو 1 میلیون توییت تولید می‌کند، زیرا قیمت به بالاترین حد خود ادامه می‌دهد AMC در حال حاضر Dogecoin و سایر ارزهای دیجیتال را برای کارت های هدیه فیزیکی می پذیرد .

وقتی یک میم با یک میم ملاقات می کند

به نظر می رسد شیبا اینو و دوج کوین، دو سکه بزرگ میم، برای زنجیره فیلم مناسب هستند. سهام AMC در اوایل سال 2021 به دلیل معامله گران شورشی از گروه WallStreetBets در Reddit که به شدت سهام کوتاه شده را خریداری می کردند، رو به نابودی گذاشت.

در ماه ژوئن، زمانی که آرون یک لحظه ویروسی را پس از اینکه گفته می شد در طول مصاحبه شلوار نپوشیده بود به دست آورد ، AMC به اوج خود ادامه داد.

سهام زنجیره فیلم نسبت به امروز 1652 درصد افزایش یافته است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع