کلی شرکت سرمایه گذاری است 
ثبت  یک نرم افزار برای باز کردن یک آینده مورد حمایت Ethereum ETF که استفاده می شود برای پیگیری عملکرد دارایی زمینه ای را فراهم کند و قرار گرفتن در معرض cryptocurrency به دومین در بازار برای سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی است.
جزئیات درخواست و نوع صندوق
با توجه به برنامه، SEC و شرکت اذعان کرد که 
اتر  و قراردادهای آتی اتر یک کلاس دارایی جدید و تحت خطر بالای نوسانات بازار غیر منتظره است که ممکن است به کاهش سریع قیمت دارایی منجر باقی می ماند.
این صندوق به همه سرمایه‌گذاران خود هشدار می‌دهد که ممکن است سرمایه‌گذاری اولیه خود را تا 90 درصد از دست بدهند، که قبلاً در سال 2018 که قیمت اتر در مدت کوتاهی بیش از 90 درصد کاهش یافت، همینطور بود.


مربوط
چارلز هاسکینسون از بانک های مرکزی و سناتور ایالات متحده انتقاد می کند


این صندوق قراردادهای آتی را به روشی مشابه ETF بیت کوین ProShares که بر اساس همان اصل کار می کند، ردیابی می کند. 
این صندوق از 
 معاملات آتی 
اتر استفاده خواهد کرد 
که در بورس های کالایی که توسط CFTC ثبت شده اند معامله می شود. 
هر قرارداد آتی که توسط صندوق پیگیری می شود، نقدی تسویه می شود، به این معنی که پس از انقضا، دارندگان قرارداد ارزش نقدی دارایی را دریافت می کنند.
چگونه ممکن است بر بازار تأثیر بگذارد
در حالی که کاملاً مشخص نیست که آیا SEC قرار است محصول مرتبط با قراردادهای آتی تنظیم شده را تأیید یا رد کند، 
اتریوم  ممکن است مانند نسخه قبلی خود حجم ورودی قوی دریافت کند که بیش از 1 میلیارد دلار در روز اول پس از فهرست شدن به بازار ارزهای دیجیتال وارد می کند. در فروشگاه.

مربوط
حجم معاملات شیبا اینو به دنبال افزایش 25 درصدی به 3.6 میلیارد دلار رسید.


موضوع صندوق‌های با پشتوانه آتی همچنان یکسان است: با قرار گرفتن در معرض صندوق‌های با پشتوانه آتی، سرمایه‌گذاران در معرض خطر پرداخت هزینه‌های اضافی قرار می‌گیرند که مستقیماً بر سود سرمایه‌گذاران تأثیر می‌گذارد. 
طبق آخرین محاسبات، صندوق بیت کوین با پشتوانه آتی در مقایسه با قرار گرفتن مستقیم در معرض دارایی از طریق صرافی های متمرکز یا غیرمتمرکز، سالانه تا 20 درصد عملکرد ضعیفی دارد.
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع