آخرین داده ها تأیید می کند که تقاضا با افزایش فعالیت نهنگ ها در این هفته ادامه می یابد.

فروش نهنگ بیت کوین در حالی افزایش می یابد که قیمت بیت کوین 60 هزار دلار است و خریداران عرضه خود را افزایش می دهند.
  • بیت کوین ( BTC ) با وجود افزایش قابل توجه فروش نهنگ در صرافی ها در این هفته، همچنان شاهد کاهش عرضه است.

همانطور که  توسط منبع نظارت زنجیره ای CryptoQuant در 5 نوامبر تایید شد، نهنگ ها بیشترین فشار فروش را در روزهای اخیر به خود اختصاص داده اند.

سکه های نهنگ خانه جدیدی پیدا می کنند

رویدادی آشنا، اما با زمان‌بندی عجیب – دارندگان حجم بالای بیت‌کوین را در بازار «تخلیه» می‌کنند، اما در بالاترین حد تاریخ آوریل یا نزدیک به آن.

علیرغم اجماع ظاهراً متفق القول در میان معامله گران و تحلیلگران مبنی بر اینکه دوره گاو نر به پایان نرسیده است ، به نظر می رسد نهنگ ها مشتاق هستند که از دارایی های خود صرف نظر کنند.

کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، به عنوان بخشی از نظرات در 5 نوامبر گفت: “بیشتر سپرده های مبادله BTC از نهنگ ها می آیند .”10 TX برتر تقریبا 90 درصد از کل حجم را در یک ساعت می گیرند.

نمودار همراهی از نسبت نهنگ مبادله – ده ورودی برتر به مبادلات نسبت به جریان ورودی کلی – افزایش واضحی را از اواسط اکتبر به بعد نشان داد.

نسبت نهنگ مبادله در برابر ذخایر مبادله در برابر نمودار BTC/USD. منبع: کی یانگ جو/ توییتر

بایننس دوباره روند کاهشی موجودی مبادله را کاهش داد

با این وجود، یک دوگانگی وجود دارد – نهنگ ها ممکن است در حال فروش باشند، اما به طور کلی، موجودی بیت کوین بین صرافی ها به کاهش ادامه می دهد.

مطالب مرتبط:  بیت کوین فقط باید 64 هزار دلار را بشکند تا به بالاترین حد خود برسد – تحلیلگر

کی استدلال می‌کند که اشتهای خریداران برای تامین عرضه فروشنده افزایش می‌یابد و این دلیل ثبات نسبی قیمت BTC در طول هفته است.

وی افزود: «بیت‌کوین علی‌رغم دامپینگ نهنگ‌ها از 60 هزار دلار پشتیبانی می‌کند… ذخیره ارزی در حال کاهش است که منجر به عرضه کمتر در صرافی‌ها می‌شود».

ارقام جداگانه‌ای از شرکت داده Coinglass نشان می‌دهد که بایننس یک استثنا از روند در 5 نوامبر است و ذخایر آن در 24 ساعت تا زمان نگارش 2141 بیت کوین افزایش یافته است . با این حال، همانطور که Cointelegraph ماه گذشته گزارش داد، این به خودی خود غیرعادی نیست.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع