کریپتو اسلم، سولانا را از نظر حجم فروش 24 ساعته، چهارمین بلاک چین برتر NFT پس از اتریوم، رونین و وکس می‌داند.

حجم فروش ثانویه برای توکن‌های غیرقابل تعویض مبتنی بر Solana (SOL) از ابتدای ماه اوت به تقریباً 500 میلیون دلار رسیده است.

بر اساس داده‌های CryptoSlam، فروش ثانویه NFT‌های Solana از حدود 348000 تراکنش تا 2 نوامبر، در مجموع 497.7 میلیون دلار به دست آورده است که میانگین فروش هر NFT در 1500 دلار است.

داده‌ها نشان می‌دهد که سولانا در ماه سپتامبر با مجموع 189.4 میلیون دلار یک ماه رکورد فروش NFT ثانویه را تجربه کرده است. در حالی که برخی سولانا را یک « قاتل اتریوم» می‌دانند، بلاک‌چین اتریوم همچنان محبوب‌ترین مورد در بین طرفداران NFT است و فروش ثانویه در اتریوم در همان ماه به ۲.۲ میلیارد دلار رسید.

حجم فروش NFT ثانویه در Solana: CryptoSlam

میسون نیستروم، تحلیلگر تحقیقاتی مساری، داده ها را از طریق توییتر در 3 نوامبر برجسته کرد و خاطرنشان کرد که در حالی که اتریوم ( ETH ) هنوز “در مجموع فروش ثانویه NFT از سولانا کوتوله می کند”، این شبکه تازه تاسیس به سرعت خود را به عنوان یکی از برترین بلاک چین های NFT در جهان تثبیت کرد. فاصله چند ماهه

در حالی که Solana معیارهای امیدوارکننده‌ای را در آدرس‌های منحصربه‌فرد (خریداران و فروشندگان) و میانگین قیمت فروش NFT پایین‌تر نشان می‌دهد، اتریوم همچنان از Solana در مجموع حجم‌های ثانویه NFT کوتوله می‌کند.

با این حال، سولانا با تجارت ثانویه در عرض چند ماه به یکی از برترین بلاک چین های NFT تبدیل شده است. pic.twitter.com/9HfOp7IRut— میسون نیستروم (@masonnystrom) 

2 نوامبر 2021

در رتبه بندی CryptoSlam از برترین بلاک چین های NFT، Solana در حال حاضر از نظر حجم ثانویه 24 ساعته با 1.9 میلیون دلار در رتبه چهارم قرار دارد. Ethereum (37.7 میلیون دلار)، Ronin (23.5 میلیون دلار) و Wax (4.5 میلیون دلار) پیشتاز این بسته هستند.

برترین پروژه NFT سولانا، آکادمی Degenerate Ape است که از زمان راه اندازی در اواسط آگوست تاکنون 105.9 میلیون دلار فروش ثانویه داشته است. میمون‌های منحط NFT آواتارهای گوریل متحرک را با ویژگی‌های منحصر به فرد به تصویر می‌کشند و این پروژه در 24 ساعت گذشته فروش ثانویه به ارزش 454000 دلار داشته است.

NFTهای میمون منحط: آکادمی میمون منحط

مطالب مرتبط: فراتر از تبلیغات NFT: ایجاد مدل های تجاری پایدار برای هنرمندان

بر اساس داده‌های CoinGecko، قیمت SOL طی 30 روز گذشته 30.3 درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مقاله به حدود 225 دلار رسیده است. این پمپ اخیر در اوایل امروز شاهد بالاترین قیمت تاریخ جدید 229.76 دلار بوده است. ارزش بازار سولانا در حال حاضر حدود 68.1 میلیارد دلار است که آن را در رتبه پنجم دارایی دیجیتال از نظر کل سرمایه قرار می دهد، و بالاتر از کاردانو (ADA) که دارای ارزش بازار 63.1 میلیارد دلار است، بالاتر از «قاتل ETH» است.

Cointelegraph Markets Pro هدف قیمتی 250 دلاری به ازای هر SOL تا پایان سال دارد و داده های زنجیره ای از بخش DeFi و بازار مشتقات را به عنوان شاخص های کلیدی برای پیش بینی ذکر می کند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع