در صورت تصویب، الزامات گزارش دهی دقیق تری برای معاملات داخلی و بین المللی اعمال می شود که برخی می گویند به رشد صنعت آسیب می رساند.

جامعه کریپتو کره جنوبی به زودی با الزامات گزارش دهی سختگیرانه در مورد تمام تراکنش های ارزهای دیجیتال روبرو خواهد شد، در حالی که مجلس ملی این کشور در حال حاضر در حال بحث در مورد اینکه آیا قوانین “فرستنده را بشناسید” (KTS) باید اعمال شود یا خیر.
استدلال‌ها علیه قانون پیشنهادی KTS در 
کمیته امور سیاسی مجلس قانونگذاری کره جنوبی در 16 نوامبر 
شنیده شد و قانون‌گذاران و کارشناسان صنعت از قانون پیشنهادی عقب‌نشینی کردند.
اگر قانون KTS به تصویب برسد، تصریح می‌کند که کسب‌وکارهایی که دارایی‌های رمزنگاری شده را دریافت می‌کنند باید نام صادرکننده و مکان آنها را تأیید و گزارش کنند. 
در مورد معاملات بنگاه به بنگاه، وضعیت حقوقی ناشر و تعداد کارکنان نیز باید گزارش شود.
Choi Hwa-In از خدمات نظارت مالی (FSS) هشدار داد که در صورت تصویب این پیشنهاد، صنعت بلاک چین محلی ممکن است “به شدت محدود” شود. 
وکیل یون جونگ سو بعداً خاطرنشان کرد که با محبوبیت و استفاده گسترده‌تر از ارزهای دیجیتال، تصور اینکه فرستنده اطلاعات لازم را برای شناسایی خود ارائه می‌دهد سخت‌تر می‌شود.
قانون KTS همچنین فرستندگان کریپتو 
از خارج از کره  را 
موظف می کند 
تا در 
کمیسیون خدمات مالی (FSC) ، تنظیم کننده مالی این کشور 
ثبت نام کنند 

این قوانین می‌تواند باعث تعطیلی اولیه همه تراکنش‌های رمزنگاری در کشور شود تا زمانی که طرف‌های مرتبط با آن مطابقت کنند، اگرچه احتمالاً یک دوره مهلت در کنار این قانون معرفی می‌شود.
این قانون از طریق یک سری لایحه توسط کیم بیونگ ووک از اکثریت حزب دموکرات و یون چانگ هیون از حزب قدرت خلق در 
28 اکتبر پیشنهاد شد .
جلسه استماع امروز در مجلس ملی به دنبال بحث های طولانی قانون گذاری در مورد ارزهای دیجیتال برای قانونگذاران کره در سال جاری است.
مرتبط:  
صندوق بازنشستگی کره جنوبی برای سرمایه گذاری در بیت کوین ETF: گزارش

بحث در مورد اینکه آیا مالیات بر درآمد ارزهای دیجیتال طبق برنامه از ژانویه 2022 برای ساکنان کره جنوبی اعمال می شود یا خیر. 
چندین قانونگذار در حالی که با 
مخالفت سرسخت وزیر دارایی هونگ نام کی 
مواجه شده اند، تاخیر در مالیات را پیشنهاد کرده اند 

.
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع