مقاومت ادامه دار کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای شناسایی ETF های بیت کوین خشم بازیگران صنعت را برانگیخته است.

قانون رمزگشایی شده: وجوه قابل معامله در مبادلات بیت کوین دوباره در محل قرار می گیرند، از 29 نوامبر تا دسامبر. 6
آیا زمانی را به خاطر دارید که ذکر زودگذر از بیت کوین، استیبل کوین یا حتی ارزهای دیجیتال بانک مرکزی توسط یک مقام عالی رتبه دولتی به عنوان خبر مهم در سراسر حوزه رمزنگاری تلقی می شد؟ 
احساس می کند برای همیشه بوده است. 
از آنجایی که ما خود را در میانه جریان اصلی دارایی های دیجیتال می یابیم، چنین اظهاراتی هر روز به صورت دسته جمعی مطرح می شود و انتظار می رود. 
راندال کوارلز، یکی از اعضای شورای حکام فدرال رزرو ایالات متحده، 
نسبت به تنظیم بیش از حد استیبل کوین ها هشدار داد و حتی برخی از نتایجی را که گروه کاری رئیس جمهور در بازارهای مالی در گزارش نوامبر خود بیان کرده بود، سرزنش کرد. 
جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا اعتراف کرد که در مورد دلار دیجیتال بلاتکلیف باقی مانده است، اما 
به نظر می رسد لائل برینارد، نایب رئیس آینده فدرال رزرو، 
همه چیز را حل کند.در پروژه CBDC 
ناگفته نماند که سازندگان پیشرو سیاست های اقتصادی عمیقاً در این موضوعات غوطه ور هستند.
در زیر نسخه مختصر آخرین خبرنامه “قانون رمزگشایی” آمده است. 
برای تفکیک کامل تحولات سیاست در هفته گذشته، برای خبرنامه کامل زیر ثبت نام کنید.
SEC دوباره روی صندلی داغ ETF
در همین حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار بر روی صندوق های نقدی معامله شده در بورس بیت کوین ایستاده است. 
درخواست WisdomTree برای یک محصول BTC لحظه ای که در صرافی CBOE bZx معامله می شود، یکی دیگر از برنامه هایی بود که توسط تنظیم کننده رد شد. 
دلیل این تصمیم آشنا بود زیرا حکم SEC به عدم توانایی نشان داده شده حامیان مالی ETF برای جلوگیری از تقلب و دستکاری و محافظت از سرمایه گذاران اشاره می کرد. 
SEC به دلیل موضع تبعیض آمیز خود در پذیرش محصولات مبتنی بر مشتقات مبتنی بر مشتقات دارایی در حالی که محصولات مبتنی بر خود دارایی را مهار می کند، از جهات مختلف مورد انتقاد قرار گرفته است. 
آخرین دور انتقادها از سوی Grayscale Investments، مدیر دارایی، در نامه ای به ونسا کانتریمن، دبیر SEC مطرح شد که در آن شرکت استدلال می کند که عدم رسیدگی به دو نوع محصول مبتنی بر BTC به طور یکسان 
، نقض قانون حفاظت اداری (APA) است .
مدیران عامل کریپتو برای بالا رفتن از تپه
در اواخر این هفته، کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ایالات متحده یک 
جلسه استماع متمرکز بر دارایی های دیجیتال و آینده امور مالی برگزار می کند – در واقع، این همان چیزی است که به طور رسمی این جلسه نامیده می شود. 
مدیران ارشد اجرایی ارزهای دیجیتال، از جمله شرکت‌های Circle، FTX، Bitfury و Coinbase، از کاپیتول هیل صعود می‌کنند تا از مقررات خوش‌خیم صنعت دفاع کنند و از نقش آن در رقابت‌پذیری اقتصادی کشور دفاع کنند. 
این می تواند بزرگترین فرصت در ماه های اخیر برای رهبران فضای رمزنگاری باشد تا گوش قانون گذاران کلیدی را بگیرند و مستقیماً نظرات و توصیه های خود را ارائه دهند.
به روز رسانی Clampdown
آخرین شماره این خبرنامه به طور گسترده بر اخبار نگران‌کننده خارج از هند متمرکز بود، جایی که یک لایحه جدید به ممنوعیت احتمالی همه «ارزهای دیجیتال خصوصی» اشاره کرد. 
خبر خوب این است که همه چیز ممکن است کمتر از آنچه در ابتدا به نظر می رسید وحشتناک باشد. 
حامی این لایحه، وزیر دارایی سابق هند، سوبهاش گارگ، 
با بیانیه ای ادامه داد که زبان پیرامون ممنوعیت احتمالی “گمراه کننده” است و شکل واقعی مقررات ارزهای رمزنگاری شده کشور پس از گفتگوهای گسترده با سهامداران و شرکت کنندگان در صنعت ظاهر خواهد شد.
علاوه بر این، 
یادداشتی از کابینه که توسط رسانه‌های محلی به دست آمده است، نشان می‌دهد که دولت به‌جای ممنوعیت کامل، به مجموعه‌ای از اقدامات نظارتی در مورد دارایی‌های رمزنگاری شده چشم دوخته است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع