تحلیل‌های جدید بازار نشان می‌دهد که بالاترین رکوردهای کنونی در سال ۲۰۲۱ برای همه قابل توجه نیست، زیرا مقاومت

پلتفرم معاملاتی Decentrader می گوید که بیت کوین ( BTC ) دوباره “آماده صعود” است زیرا اقدامات قیمت بیت کوین در بازه های زمانی مهم صعودی می شود.

در آخرین به‌روزرسانی بازار خود در 29 اکتبر، این شرکت رشد صعودی جدیدی را برای بیت‌کوین پیش‌بینی کرد که در این هفته به پایین‌تر از بالاترین قیمت‌های قبلی سقوط کرده است.

150000 دلار پتانسیل پایان سال

تحلیلگران بر این باورند که علیرغم حرکت های جانبی BTC/USD که بازارها را حدس می زند، شانس ورود سود در کوتاه مدت همچنان وجود دارد.

در حالی که منطقه اطراف دو بالاترین قیمت امسال – 63900 دلار و 67100 دلار – کانون اصلی بحث است، اصطکاک واقعی ممکن است در واقع فقط تا محدوده کشف قیمت نزدیک به 100000 دلار باشد.

به‌روزرسانی پیش‌بینی می‌کند: «بر اساس چرخه‌های فنی، بازار و زنجیره‌ای، ما همچنان بر این باوریم که مشکل اصلی بعدی برای دلار بیت‌کوین تا زمانی که به 85000 تا 90000 دلار نزدیک نشویم، نخواهد رسید.

این تا حدی به دلیل یک رویداد متقاطع متحرک است که شامل روندهای 128 روزه و 200 روزه است، که در طول تاریخ جرقه های صعودی “پایدار” را به همراه داشته است.

نزدیک‌تر به زمان حال، نمودار سه روزه بیت‌کوین، که Decentrader آن را ابزار قیمتی به‌ویژه دقیقی می‌داند، اکنون صعودی است، که با تنظیم نزولی روزانه و خنثی هفتگی فعلی در تضاد است.

این یکی از عناصری است که به کانالی احتمالی برای اقدام قیمت وارد می شود که می تواند تا آغاز سال 2022 قیمت بیت کوین را به 150000 دلار برساند.

نمودار BTC/USD با هدف بالای کانال. منبع: Decentrader

وضعیت موجود در عرضه کلی بیت کوین باید به اهمیت کمک کند – ذخایر مبادلاتی همچنان در حال کاهش است ، که نشان دهنده عزم راسخ برای نگهداری، به جای فروش، در میان معامله گران است.

شواهد همچنان حاکی از آن است که فعالان فعلی بازار صعودی هستند. یک نقطه داده برای حمایت از این موضوع، تخلیه مداوم بیت کوین از صرافی ها است، زیرا کاربران تصمیم می گیرند بیت کوین خود را در انبار سرد قرار دهند. تاثیر خالص این امر کاهش عرضه کوتاه مدت است.تا زمانی که این روند تغییر نکند، فشار رو به رشدی بر قیمت ادامه خواهد داشت زیرا تقاضا برای بیت کوین مجبور است قیمت های بالاتری را در میان عرضه محدود موجود بپذیرد.

نمودار ذخایر مبادلات بیت کوین منبع: Bybt

ARK پیشرفت بازار گاوی را بررسی می کند

همچنین نگاهی گسترده تر به وضعیت بیت کوین در پایان “Uptober” مدیر دارایی ARK Invest است.

یک معامله گر کهنه کار که سال 2018 را سقوط نامید، می گوید :  هنوز در مورد بیت کوین نزولی نکنید.

در آخرین قسمت از راهنمای اختصاصی خود که این هفته منتشر شد، این شرکت بدنام صعودی معیارها را برای سنجش میزان افزایش کلی BTC/USD محاسبه کرد.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد ، اکثریت نشان می دهد که روند گاو نر به پایان رسیده است، علیرغم اینکه عده ای به سمت قلمرو حرکت می کنند که از لحاظ تاریخی نشان دهنده یک چرخه بالا است.

از نظر ما، ارزش بیت کوین تابعی از مطلوبیت اقتصادی آن است، در حالی که ارزش بیت کوین تابعی از عرضه و تقاضای آن است. در کوتاه‌مدت تا میان‌مدت، ما معتقدیم که سرمایه‌گذاران باید بتوانند رفتار خریدار و فروشنده را در بیت‌کوین ارزیابی کنند و از معیارهای ارزش نسبی برای مدیریت فعال موقعیت‌های بیت‌کوین استفاده کنند.»

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع