احساسات مختلط سومین ETF بیت کوین تحت نظارت ایالات متحده را در بر می گیرد، زیرا تجزیه و تحلیل پیش بینی می کند که روند صعودی سال 2021 برای آلت کوین ها “کپی پیست” باشد.

بیت کوین ( BTC ) در 26 اکتبر به زیر 62000 دلار سقوط کرد زیرا راه اندازی سومین صندوق قابل معامله در مبادلات تحت نظارت ایالات متحده (ETF) نتوانست حرکت جانبی قیمت را کاهش دهد.

ETFبیت کوین
نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

هدف پشتیبانی 61600 دلار برای BTC

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView  نشان می‌دهد که با باز شدن بازارهای ایالات متحده در 26 اکتبر، BTC/USD به پایین‌ترین حد روزانه خود رسیده است.

آخرین ETF، VanEck Bitcoin Strategy ETF (XBTF)، در آن روز با حال و هوای کاملاً متفاوتی روبرو شد، زیرا بیت کوین از چشم انداز مشارکت نهادی جدید متاثر به نظر می رسید.

هفته گذشته ETF استراتژی بیت کوین ProShares شاهد افزایش بود، که با بالاترین رکوردهای جدید برای BTC/USD به پایان رسید، این موارد همچنان بی نظیر بودند زیرا یک اصلاح پشتیبانی 60000 دلاری را به چالش کشید.

در زمان نگارش این مقاله، 62000 دلار تمرکز متزلزلی را ایجاد کرد که همچنان با آخرین پیش بینی های قیمت از سوی تحلیلگران محبوب مطابقت دارد.

Rekt Capital در کنار نمودار قیمتی جدید اظهار داشت: «افزایش قیمت طبیعی برای BTC به 61600 دلار (سطح نارنجی) خواهد بود.نگه داشتن آنجا نشانه ای از قدرت در طرف خریداران خواهد بود. 

خلاصه BTC/USD. منبع: Rekt Capital/ توییتر

انتظارات برای بالاترین رکوردهای تاریخ بالا باقی مانده است تا شاهد یک آزمون مجدد در پشت حرکت های اخیر باشیم، در حالی که تحقیقات استدلال کرده اند که کاهش 50000 دلاری همچنان مسیر صعودی کلی را حفظ می کند.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، حتی بسته شدن ماه اکتبر نیز حدود 63000 دلار پیش بینی می شود که به بیت کوین فضای بیشتری را می دهد تا قبل از افزایش فشار، مدت زمان بیشتری ردیابی کند.

PlanB، تحلیلگری که 63000 دلار را “بدترین سناریو” برای بسته شدن ماهانه نامید، مرحله دوم گاو نر 2021 را رسماً در این هفته در دست اجرا اعلام کرد.

آلت کوین‌ها به دلیل یک «کپی پیست» از دوره‌های افزایشی قبلی هستند

آلت‌کوین‌های اصلی به طور مشابه در رفتار خود در آن روز آزمایشی بودند، با اتر ( ETH ) بدون تغییر در 4150 دلار.

مطالب مرتبط:  هفته گذشته GBTC بازدهی بهتری نسبت به ETF های بیت کوین داشت

ده ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار نیز در 24 ساعت گذشته ثابت بودند – یک قسمت نادر از آرامش عمومی برای یک گروه دارایی که با نوسانات در این ماه مشخص شده است.

مایکل ون د پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف ، در آخرین به‌روزرسانی یوتیوب خود گفت: «ما از قبل این ساختار را می‌دانیم که در آن آزمایش‌های مجددی قبل از شروع به حرکت انجام شده بود .

او سناریوی «کپی پیست» از دستاوردهای آغاز سال 2021 را در تاریخ بعدی پیش‌بینی کرد، با این وجود، بازه زمانی آن غیرقابل پیش‌بینی بود.

او افزود: «معمولاً صعودی بالاتر از آن چیزی است که انتظار دارید اتفاق بیفتد.

نمودار شمع 1 ساعته ETH/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع