آخرین جهش قیمت بیت کوین به بالای 65000 دلار همه نشانه های یک شکست کلاسیک صعودی را دارد.

بیت کوین ( BTC ) این پتانسیل را دارد که تا پایان سال جاری به 75000 دلار برسد، زیرا از یک الگوی کلاسیک صعودی خارج می شود و نشانه های صعودی بیشتری را از ولگردی و ولگردی اخیر ثروتمندترین سرمایه گذاران خود انتخاب می کند.

بیت کوین Bull Pennant در حال بازی است

بیت کوین در 24 ساعت گذشته 6 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح سه هفته اخیر خود یعنی 66500 دلار رسید . با انجام این کار، ارز دیجیتال از محدوده تثبیت متشکل از دو خط روند متفاوت خارج شد، تنظیماتی که یادآور نماد Bull Pennant بود.

Bull Pennants الگوهای ادامه صعودی هستند که زمانی ظاهر می شوند که یک ابزار در محدوده قیمتی مثلث مانند به دنبال یک حرکت قوی بالاتر (به نام میله پرچم) تثبیت شود. معمولاً از محدوده به سمت بالا شکسته می شود و به یک هدف سود در طول برابر با اندازه میله پرچم نگاه می کند.

بیت‌کوین تقریباً تمام جعبه‌ها را در مورد تأیید شکست Bull Pennant مشخص می‌کند . در نتیجه، احتمال ادامه رونق صعودی آن افزایش یافته است و هدف سود آن به اندازه ارتفاع میله پرچم که بیش از 12300 دلار است، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، افزایش یافته است.

نمودار قیمت روزانه BTC/USD با تنظیم Bull Pennant. منبع: TradingView

راه اندازی گاو نر قیمت بیت کوین را پس از افزودن ارتفاع میله پرچم به نقطه شکست حدود 63300 دلار در مسیر 75000 دلار قرار می دهد.

نهنگ ها وارد ولگردی و ولگردی انباشت BTC می شوند

راه اندازی صعودی Bitcoin اخبار دریافت تاییدیه های اضافی از یک نشانگر بر روی زنجیره های Santiment که فعالیت های توزیع آهنگ / تجمع کیف پول با توازن بین 10،000 BTC و 100.000 BTC.

این معیار نشان می دهد که به اصطلاح “نهنگ های بیت کوین” سرعت خرید خود را افزایش داده اند .

به طور خاص، این نهادها 43000 بیت کوین (به ارزش حدود 2.82 میلیارد دلار) در پنج روز گذشته و حدود 92000 بیت کوین (بیش از 6 میلیارد دلار) در 25 روز گذشته انباشته کردند، درست زمانی که قیمت به بالاترین حد خود نزدیک به 67000 دلار افزایش یافت و زیر 60000 دلار اصلاح شد. دوباره به بالای 66000 دلار رسید.

نمودار انباشت/توزیع نهنگ بیت کوین. منبع: Santiment

خرید تحت رهبری نهنگ ها بین 60000 تا 67000 دلار نشان دهنده آمادگی آنها برای زمان های پیش رو بود، به عنوان مثال، آنها پیش بینی کردند بیت کوین فراتر از رکورد قبلی خود بسته شود.

مرتبط:  نشانگر نهنگ بیت کوین روند انباشت چند ماهه را شناسایی می کند زیرا بیت کوین به آزمایش مجدد 67 هزار دلار نگاه می کند.

علاوه بر این، ویلی وو، تحلیلگر زنجیره‌ای، خاطرنشان کرد که بیت‌کوین در هفته‌های اخیر همچنان از مبادلات به سمت ذخیره‌سازی سرد می‌رود. در همان زمان، سپرده های استیبل کوین دلاری سکه USD (USDC ) در همان دوره افزایش یافت و بر الگوی خرید طبقه بندی تاکید کرد.

جریان خالص مبادله نقدی BTC. منبع: ویلی وو

وو در یادداشتی به مشتریان نوشت: “قیمت قبلاً بیش از حد گرم شده بود و زمان تثبیت را می طلبد، از آن زمان ما شاهد خرید قابل توجهی از سوی سرمایه گذاران بوده ایم در حالی که [قیمت] به سمت پایین بوده است.””این یک تثبیت سالم بوده است. در همین حال، فعالیت قابل توجهی از نهنگ ها مشاهده شده است که نشان می دهد حرکت بعدی قیمت BTC ممکن است به زودی انجام شود.”

بیت کوین نزدیک به 50 درصد رشد کرده است، بنابراین در سه ماهه چهارم، فقط 2 درصد زیر بالاترین قیمت خود یعنی 67000 دلار. 

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع