کوین نشان می دهد

قیمت ADA در ماه اکتبر در برابر دلار آمریکا با مشکل روبرو شده است.

قیمت کاردانو "صلیب مرگ" را با ADA در پایین ترین سطح دو ماه در مقابل بیت کوین نشان می دهد

ساعت آلتکوین

کاردانو ( ADA ) یک صلیب مرگبار در نمودار روزانه خود در برابر بیت کوین ( BTC ) ایجاد کرده است – یک سیگنال بازار است که عموماً به عنوان هشدار نزولی بیشتر در آینده نزدیک تلقی می شود.

زمانی که میانگین متحرک کوتاه مدت دارایی زیر میانگین متحرک بلندمدت خود بسته شود ، این شاخص با عنوان شوم شروع به کار می کند. با این کار ، معامله گران با نگرش فنی می خواهند موقعیت های نزولی خود را در بازار افزایش دهند.

 ADA/BTC در مشکل است

در روز سه شنبه ، میانگین متحرک نمایی 50 روزه ADA (میانگین متحرک نمایی 50 روزه ؛ موج مخملی) به زیر میانگین متحرک نمایی 100 روزه ( میانگین متحرک نمایی 100 روزه ؛ موج آبی) کاهش یافت. این ششمین کراس اوور نزولی 50-100 EMA بود که در نمودار روزانه ADA/BTC ثبت شد و ترس از کاهش بیشتر در آینده را افزایش داد.

نمودار قیمت روزانه ADA/BTC شامل صلیب مرگ اکتبر 2021. منبع: TradingView

این تا حدودی به دلیل واکنش های قبلی ADA نسبت به قیمت مرگ متقابل است. به عنوان مثال ، در سپتامبر 2020 ، قیمت کاردانو پس از رنگ آمیزی کراس اوور نزولی 50-100 EMA در برابر بیت کوین تقریباً 38.50 درصد کاهش یافت.

به طور مشابه ، الگوی متقاطع مرگ در 12 مه 2019 ، پس از آن شاهد کاهش 62/50 درصدی قیمت بود.

نمودار قیمت روزانه ADA/BTC شامل صلیب مرگ مه 2019. منبع: TradingView

با این وجود ، احتمال فروش فوری نسبتاً کم است. این عمدتا به این دلیل است که  شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI) ADA ، که وضعیت توکن را در برابر بیت کوین به عنوان بیش از حد فروخته شده ، زیر 30 نشان می دهد. معامله گران معمولاً با RSI فروخته شده بیش از حد به عنوان نشانه ورود به بازار رفتار می کنند.

به عنوان مثال ، در ماه مه 2019 ، تشکیل صلیب مرگ با RSI زیر 30 همراه شد. بعداً ، قیمت بیش از 30 oun افزایش یافت تا امواج 50 روزه و 100 روزه EMA را به عنوان مقاومت مجدد آزمایش کند و بر قصد معامله گران برای خرید اورسدل تأکید کند. ارزهای مجازی.

با اعمال همان فراکتال در مورد قیمت فعلی ، می توان انتظار داشت که نرخ ADA/BTC بازگردد ، به ویژه هنگامی که به پایین ترین حد خود در دو ماه گذشته در 0.00003372 BTC برسد تا مجدداً یک منطقه پشتیبانی پنج ماهه تعریف شده توسط 0.00003192–0.00003075 BTC (نوار قرمز در اولین نمودار بالا).

آن جام و دسته معکوس

تضعیف نرخ ADA/BTC فقط نشان دهنده عملکرد ناشیانه کاردانو در برابر دلار آمریکا در جلسات اخیر در مقابل بیت کوین است که در همین بازه زمانی در برابر دلار آمریکا به شدت افزایش یافته است.

به عنوان مثال ، افزایش ماهانه بیت کوین در برابر دلار حدود 43 درصد است. در مقایسه ، قیمت کاردانو در  مدت مشابه بیش از 6 درصد کاهش یافته است. 

اما بر اساس الگوی معکوس Cup and Handle که در نمودارهای نقل قول دلار شکل می گیرد ، می توان ضعف بیشتری را انتظار داشت. 

نمودار قیمت روزانه ADA/USDT شامل الگوی معکوس و دسته. منبع: TradingView

به طور دقیق ، الگوهای معکوس جام و دسته زمانی ظاهر می شوند که قیمت یک هلال بزرگ را تشکیل می دهد و در پی آن یک صعود متوسط ​​رو به بالا وجود دارد.

تحلیلگران آنها را به عنوان شاخص معکوس نزولی در نظر می گیرند ، زیرا آنها تمایل دارند قیمت را تا حداکثر فاصله بین قله جام و سطح پایین دست راست پایین بیاورند ، اگر قیمت از حمایت الگو شکسته شود.

مطالب مرتبط:  خرید شایعه … خرید خبر؟ با راه اندازی ETF بیت کوین آمریکا قیمت بیت کوین از 63 هزار دلار عبور کرد

اقدام اخیر ADA با توصیف معکوس Cup and Handle مطابقت دارد ، در حالی که قیمت در حال حاضر به دنبال شکستن زیر خط مقاومت سازه در حدود 1.97 دلار است. در نتیجه ، در صورت تأیید شکست کاردانو ، قیمت هدف منفی 0.772 دلار – 0.820 دلار است.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع