لارک دیویس می گوید فیس بوک ، Reddit ، توییتر و TikTok مالک اتریوم هستند

اخبار اتریوم

  • فیس بوک ، Reddit ، Twitter و TikTok همگی در حال بررسی Ethereum (ETH) هستند.
  • لارک دیویس این را در توییتر اعلام کرد.

لارک دیویس ، یکی از تحلیلگران رمزنگاری معروف زنجیره ای ، دوباره با سبک توییت های خود بازگشت. در آن زمان ، دیویس توییتی نکرد جز اینکه بگوید اکثر غول های رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک ، Reddit ، توییتر و TikTok نیز از رمزنگاری برجسته Ethereum (ETH) استفاده می کنند.

به نظر می رسد بالا و پایین شدن این روزهای رمزنگاری با وجود سقوط قیمت ارزهای رمزپایه امسال ، دردهای جامعه رمزنگاری را از بین می برد. این یک احساس حیرت انگیز را به تصویر می کشد.

فیس بوک ، Reddit ، Twitter و Tik Tok همه از #اتریوم استفاده می کنند …

به طور جدی wtf در سال 2021 در جریان است؟
چگونه کسی سرسخت نیست؟

– لارک دیویس (TheCryptoLark) 20 اکتبر 2021

دیویس در مورد این که آیا این شرکت های فناوری صاحب ETH در زمان واقعی هستند یا خیر ، دیویس تأکید کرد که از وقوع احساسات رمزنگاری شده در سه ماهه آخر سال 2021 بسیار شگفت زده شده است. او تا حدودی گیج شده است و هنوز نمی داند چرا دارندگان رمزنگاری صعودی نیستند.

شاید بسیاری از علاقه مندان به رمزنگاری با پاسخ به توییت دیویس با ترکیبی از نظرات واکنش نشان دهند. بسیاری می گویند غول های رسانه های اجتماعی جذب اتریوم شده اند زیرا در حال حاضر راه حلی ساده از نظر امنیت ارائه می دهد.

علاوه بر این ، دیگران همچنین اشاره کردند که چگونه ETH می تواند در شرایط خاص صعود کند اگر هزینه گاز آن کم باشد. با گسترش بیشتر این موضوع ، اکثر مردم همچنین گفتند که سال 2021 شکوفا ترین سالی است که تا به حال در رمزنگاری دیده اند. 

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع