هنرمند برنده جایزه گرمی از پلتفرم آموزش رمزنگاری Gemini Exchange حمایت کرد و طرفداران را تشویق کرد تا درباره سرمایه گذاری بیاموزند.

ماریا کری با خرید بیت کوین ، امیدوار است که با آموزش بتواند طرفداران را تقویت کند

نماد پاپ ماریا کری جدیدترین چهره مشهوری است که از طریق صرافی ارزهای دیجیتال Gemini تحت رهبری Winklevoss ، بیت کوین ( BTC ) را پذیرفته است و نشانه دیگری را نشان می دهد که دارایی های دیجیتال در حال تبدیل شدن به جریان اصلی هستند. 

کری روز سه شنبه در یک پیام ویدئویی به 10.2 میلیون فالوور خود در اینستاگرام اعلام کرد که با Gemini همکاری می کند تا پذیرش بیت کوین را تقویت کرده و از دختران رنگین پوست در دستیابی به درجه STEM حمایت کند – یک مقوله آموزشی گسترده که به علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات اشاره دارد. به

در این ویدیو ، کری تأیید کرد که از طریق Gemini روی بیت کوین سرمایه گذاری می کند. او همچنین یک کد ارجاع به طرفداران خود برای استفاده از 20 دلار در BTC رایگان دریافت کرد.

آیا می دانید برای سرمایه گذاری نیازی به خرید کل بیت کوین ندارید؟ در حقیقت ، شما می توانید به اندازه 5 دلار خرید کنید. “

کری به Cryptopedia ، بستر آموزشی رایگان Gemini ، برای آموزش سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال اعتبار داد .

کاربرانی که از طریق پیوند ارجاع ثبت نام کرده و تجارت Gemini را آغاز می کنند ، مستقیماً به Black Girls Code ، یک سازمان غیرانتفاعی که آموزش فناوری را برای دختران آفریقایی-آمریکایی ارائه می دهد ، کمک خواهند کرد. 

در حالی که سرمایه گذاران اولیه رمزنگاری می توانند پیش از زمان خود برای سرمایه گذاری در بیت کوین قبل از موسسات مالی اصلی در نظر گرفته شوند ، بخش بزرگی از بازار به شدت تحت تأثیر تایید افراد مشهور قرار دارد. در ماه سپتامبر ، نظرسنجی Morning Consult بر روی 2200 بزرگسال آمریکایی نشان داد که 45 درصد از دارندگان ارزهای رمزنگاری شده درصورت تایید یک ارز رمزنگاری شده توسط شخصی مشهور به دنبال آن خواهند بود. 

مطالب مرتبط: TikTok NFT ها را با مجموعه هدایت شده توسط سازندگان در آغوش می گیرد

افراد مشهور در بازار نوظهور NFT بسیار نفوذ کرده اند که تنها در سال جاری میلیاردها دلار سرمایه گذاری جذب کرده است. علی رغم تبلیغات فراوان ، ویتالیک بوترین ، یکی از خالقان اتریوم معتقد است افراد مشهور می توانند بازار NFT را به سمت اهداف مرتبط اجتماعی سوق دهند .

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع