• مایکل سایلر می گوید که او هیچ نظری در مورد یک سکه سگ در مقابل سکه سگ دیگر ندارد.
  • او این را طی مصاحبه ای با امیلی چانگ از بلومبرگ گفت.

رئیس و مدیر عامل MicroStrategy – Michael Saylor ، می گوید که او هیچ نظری در مورد یک سکه سگ در مقابل یک سکه سگ دیگر ندارد.

طی مصاحبه ای با بلومبرگ، از مایکل سیلر خواسته شد تا نظر خود را در مورد شیبا اینو بیان کند. ممکوین به بالاترین حد خود رسید و سرمایه‌گذاران زیادی را جذب کرد.

امیلی هسیو-چینگ چانگ، روزنامه‌نگار، نویسنده، مجری و تهیه‌کننده اجرایی بلومبرگ فناوری آمریکایی گفت که بسیاری از مردم فکر می‌کردند شیبا اینو، «قاتل دوج کوین» یک شوخی است، اما در حال حاضر چه کسی می‌خندد.

در پاسخ به این، سایلر کاربرد و فناوری بیت کوین را برجسته کرد . همچنین، او گفت که افراد دیگری نیز وجود دارند که روی DeFi و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) تمرکز می‌کنند. علاوه بر این، او همچنین گفت که دلالان و سرگرمی‌هایی وجود دارند که ممکوین دارند . علاوه بر این، او گفت که هر کسی چیزهای خاص خود را دارد و این بخشی از دنیای کریپتو است و به همین دلیل است که فضای کریپتو را جالب و هیجان‌انگیز می‌کند.

امیلی از سیلور پرسید که چگونه Shiba Inu را با Dogecoin مقایسه می کند اما مدیر عامل MicroStrategy گفت:

من هیچ نظری در مورد یک سکه سگ در مقابل سکه سگ دیگر ندارم. من در خط خودم می مانم، امیلی. 

توجه داشته باشید که مایکل سایلر با خرید بیت کوین خود به یک گاو در فضای کریپتو تبدیل شده است . شرکت او MicroStrategy اکنون بیش از 114042 بیت کوین به ارزش حدود 3.16 میلیارد دلار HODL دارد.

ادوارد اسنودن در مورد memecoin ها نیز توییتی را برای میلیون ها دنبال کننده خود ارسال کرد. اسنودن چنین تاکید می کند:

اگر در مورد پس‌اندازی که به سختی به دست آورده‌اید، با مقداری پول سگ جدید معاوضه شده‌اید، زیرا یک الگوی رفتاری می‌گوید که می‌خواهید ثروتمند شوید، لطفاً به دقت شانس خود را برای پیشی گرفتن از بازاری که سهم خود را در *نه حتی پول سگ، بلکه یک CLONE به شما فروخته است، در نظر بگیرید. از پول سگ

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع