تورم-مشکل-بیت کوین-راه حل-می گوید-مایکل-سیلور

  • علاقه مندان به ارزهای دیجیتال هستند که اغلب می گویند بیت کوین یک مانع در برابر تورم است.
  • حتی مایکل سیلور ، مدیرعامل MicroStrategy نیز همین را باور دارد.
  • سیلور در توییتر نوشت: “مشکل تورم است. بیت کوین راه حل است. ‘

مایکل سیلور ، مدیرعامل MicroStrategy ، امروز موضوع جالبی را در توییتر ایجاد کرد. او در توییتی نوشت: مشکل تورم است. بیت کوین راه حل است ، که مجله بیت کوین بلافاصله در حساب خود بازتوییت کرد.

– مجله بیت کوین (BitcoinMagazine) 24 اکتبر 2021

مانند نحوه واکنش فضای رمزنگاری توییتر به این توییت ، کل بازار رمزنگاری نیز نظرات متفاوتی دارد و در این زمینه نظر می دهد. به علاوه ، این استدلال می گوید چاپ پول بانک مرکزی به زودی منجر به تورم می شود یا ممکن است با گذشت زمان ارزش آن کاهش یابد.

در مقابل ، بیت کوین (مانند سایر ارزهای رمزنگاری شده ) دارای محدودیت ثابتی برای سکه است که می تواند ایجاد شود. این ویژگی بیت کوین ، به طور خاص آن را در برابر تورم مقاوم می کند.

مدیرعامل گروه مونکس – اوکی ماتسوموتو ، در مورد این موضوع اظهار نظر می کند ،

در حال حاضر مقدار زیادی پول چاپ می شود ، بنابراین ارزش پول در حال کاهش است. دارایی هایی با عرضه محدود ، مانند بیت کوین ، املاک و یا سهام/سهام ، این برچسب قیمت ها رو به افزایش است.

گزارشات می گویند اگرچه این همه گیری منجر به افت شدید اقتصاد جهانی شد ، اما فضای رمزنگاری همچنان افزایش قیمت دارایی ها را تجربه کرد. شاید این به خاطر فناوری های جدیدی است که در سال گذشته در فضای رمزنگاری پدیدار شده است ، مانند NFT ، بازی های بازی برای کسب درآمد ، Metaverse و غیره.

با این حال ، پرونده هایی نیز وجود دارد که می گوید تورم در حال حاضر زیاد نیست. این ما را به این س bringsال می رساند: “اگر اینطور است ، چرا هنوز علاقه مندان به ارزهای دیجیتال بیت کوین را به عنوان محافظی در برابر تورم می بینند؟”

برای پاسخ ، برخی معتقدند که مردم در حال خرید بیت کوین برای فرار از تورم آینده هستند. اگر به آن فکر کنید ، انجام این کار کاملاً اشتباه نیست.

با این اوصاف ، بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال تصور می کنند که وقتی صحبت از حفاظت از تورم می شود ، بیت کوین در واقع تنها نیست.

موسس وبلاگ پول – JP Koning ، تأیید کرد: “اگر به خانه خود نگاه کنید ، همه چیز یک پرچین تورم است. خانه شما به تنهایی یک پرچین تورمی است ، میز شما ، سرمایه شخصی شما ، تحصیلات شما همه پرچین تورم است زیرا همه این موارد با کاهش قدرت خرید ارز افزایش می یابد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع