اولین متاچین جهان،  
Moon Rabbit  شریک استراتژیک Vault 721، گالری NFT می‌شود که مجموعه‌های کلاسیک و بلو تراشه‌ها را در Art Basel Miami 2021 با پشتیبانی NFT مارک کوبان به نمایش می‌گذارد و مجموعه NFT 
 Rad Rabbits را  به این رویداد 
می‌آورد 
.

Art Basel Miami نسخه ایالات متحده نمایشگاه بین‌المللی هنر معاصر سالانه است که برای اولین بار در بازل، سوئیس، در سال 1970 تأسیس شد. این نمایشگاه بازگشت حضوری را برای 2 تا 5 دسامبر 2021، پس از لغو نسخه 2020 به دلیل همه‌گیری اعلام کرد. محدودیت های.
Vault 721 یک رویداد منحصر به فرد است که فقط دعوت می‌شود و تحسین‌شده‌ترین تلاش‌های NFT صنعت بلاک چین (مانند Bored Apes، CryptoPunks، Cool Cats، Art Blocks و موارد دیگر) را ارائه می‌کند و اهمیت تاریخی قدیمی‌ترین و با ارزش‌ترین مجموعه‌های Ethereum را روایت می‌کند. 
در محل برگزاری، کارشناسان بلاک چین در مورد هر یک از آثار هنری ارائه شده به شرکت کنندگان اطلاع خواهند داد.
خریداران احتمالی علاقه مند به داشتن بخشی از تاریخچه بلاک چین می توانند به یک حراج بی صدا بپیوندند. 
دو خرگوش افسانه ای راد به نام های بانیلون ماسک و اسنوپ راد نیز در این غرفه به نمایش گذاشته خواهند شد.
Moon Rabbit به رهبری سرمایه‌گذار زنجیره بلوکی Forbes 30 Under 30، Angel Versetti، یک سیستم توزیع‌شده از سیستم‌هایی است که تحت Metachain نهایی با هدف کشف راز زندگی ابدی متحد شده‌اند. 
Moon Rabbit به عنوان یک زیرساخت مقیاس پذیر وب 3 برای اهداف عمومی، تعداد زیادی از هنرمندان، خالقان و گروه های طراحی مشتاق را برای راه اندازی در 
بازار NFT خود جذب کرده است 
 که 0% کمیسیون در زمینه ضرب و تجارت NFT ها ارائه می دهد و 100% ارزش آثار هنری را به طور کامل به سازندگان می دهد. حذف واسطه های استخراج کننده هزینه ها
 

Rad Rabbits یک بازی NFT مبتنی بر Metaverse است که به صورت بازی برای کسب درآمد در مورد جامعه Bunny است که دشمن اصلی آن زمان است. 
مجموعه Genesis بانی‌ورس متشکل از 8888 خرگوش تولید شده با هوش مصنوعی است که بر روی لایه قرارداد هوشمند EVM خرگوش ماه صادر شده‌اند، که برای قادر ساختن بازیکنان به بازی زنجیره‌ای بدون هزینه‌های بسیار بالای گاز اتریوم و سرعت تراکنش آهسته راه‌اندازی شده است. 
Rad Rabbtis NFT می تواند برای زنده ماندن پیر شود، گناه کند و بجنگد و منحصراً برای دارندگان توکن Moon Rabbit $AAA در دسترس است.
Rad Rabbit Hunters DAO اسرارآمیز ظاهر شد و قبلاً جایزه ای بیش از 300 میلیون دلار توکن AAA به ارزش حدود 330000 دلار برای شکار 600 کمیاب ترین خرگوش راد اختصاص داده است. 
جوایز Bounty ارائه شده برای Legendary Rad Rabbits 50 تا 100 برابر هزینه ضرب اولیه است که باعث ایجاد جنون در بین جامعه رمزنگاری می شود تا مجموعه محدود 8888 NFT را در اسرع وقت تولید کنند. 
به Bunnyverse 
 Discord بپیوندید 
 تا با خرگوش Rad کمیاب خود، اولین پادشاهی بانی روی زمین را کشف کنید. 
با توزیع Rad Rabbits به شیوه ای منصفانه و تصادفی، چه کسی می داند، شاید شما حتی صاحب یکی از Art Basel شوید!
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع