مدیرعامل PrimeBlock در فهرست مستقیم 98 میلیارد دلاری Coinbase که گلدمن ساکس پیشرو بود، شرکت داشت.

مدیران سابق وال استریت شرکت جدید استخراج بیت کوین را با افزایش نرخ هش در ایالات متحده رهبری می کنند

Prime Blockchain (PrimeBlock)، یک شرکت جدید استخراج ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، تیم مدیریت افتتاحیه خود را پس از شروع استخراج بیت کوین ( BTC ) در ماه سپتامبر استخدام می کند .

PrimeBlock روز پنجشنبه به کوین تلگراف گفت که گوراو بودرانی کهنه کار گلدمن ساکس را به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب کرده است.

بودرانی بیش از 10 سال را در گلدمن گذراند و آخرین موقعیت خود را شامل پوشش بانکی سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال، از جمله فهرست مستقیم 98 میلیارد دلاری برای صرافی ارز دیجیتال کوین بیس که گلدمن پیشرو بود، داشت. بودرانی در لینکدین خود گفت که بیش از 300 میلیارد دلار تراکنش را در بسیاری از بخش‌های عمودی مرتبط با رمزنگاری از جمله «ارزهای دیجیتال، نیمه‌رساناها، فناوری‌های محاسباتی نسل بعدی و نرم‌افزار» انجام داده است.

این شرکت همچنین آلن کونوسکی، اخیراً مدیر عامل موقت و مدیر ارشد حقوقی (CLO) در سرمایه گذاری دارایی دیجیتال Overstock tZERO و مدیر عامل سابق گلدمن ساکس را استخدام کرده است. Konevsky به عنوان CLO جدید به PrimeBlock می‌پیوندد و قبلاً نقش‌های ارشدی در شرکت‌هایی مانند Mastercard و Sullivan & Cromwell داشته است.

بودرانی گفت، این انتصاب ها حدود یک ماه پس از آن صورت می گیرد که PrimeBlock اولین عملیات استخراج رمزنگاری خود را در تنسی و کارولینای شمالی در ماه سپتامبر آغاز کرد. اکثر عملیات های PrimeBlock در اداره دره تنسی مستقر هستند و این قلمرو شامل بخش هایی از آلاباما، جورجیا، کنتاکی، می سی سی پی، کارولینای شمالی و ویرجینیا است.

اگرچه PrimeBlock یک عملیات نسبتاً جدید است، اما در حال حاضر راه اندازی شده است و رشد آن از رقبا پیشی گرفته است. بودرانی خاطرنشان کرد: PrimeBlock در حال حاضر بیش از 70 مگاوات ظرفیت نصب شده و تقریباً 1 اگزهاش در ثانیه (EH/s) برای خود ماینینگ و 0.5 EH/s برای میزبانی مستقر کرده است.

این شرکت بیش از 10300 مدل Bitmain Antminer S19 Pro را در ترازنامه برای استخراج بیت کوین در کنار 2600 PandaMiner برای استخراج اتر ( ETH ) دارد. مدیرعامل شرکت PrimeBlock در حال حاضر بیش از 9000 ماینر را مستقر کرده است و انتظار دارد که بقیه را در دو هفته آینده مستقر کند.

مرتبط: Genesis Digital Assets مرکز داده جدیدی را در تگزاس اعلام کرد

اخبار PrimeBlock پس از آن منتشر شد که ایالات متحده در اواسط اکتبر به دنبال سرکوب گسترده ارزهای دیجیتال توسط چین، به بزرگترین کشور استخراج ارز دیجیتال در جهان تبدیل شد. بر اساس شاخص مصرف برق بیت کوین کمبریج، استخراج کنندگان بیت کوین در ایالات متحده 35.4 درصد از کل توزیع جهانی نرخ هش بیت کوین را تشکیل می دهند .

از آنجایی که شرکت‌های آمریکایی به‌طور فزاینده‌ای در حال جمع‌آوری قدرت استخراج جدید هستند، نرخ هش بیت‌کوین به ثبت رکوردهای تاریخی جدید ادامه داد و هر گونه اثری از ممنوعیت ماینینگ چین را از بین برد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع