قیمت بیت کوین کمتر از 80 درصد خواهد بود

بر اساس این گزارش ، افزایش قیمت بیت کوین نیز چشمگیر نخواهد بود.

مدیرعامل Pantera Capital می گوید ، سقوط بعدی قیمت بیت کوین کمتر از 80 درصد خواهد بود

ممکن است تمایل بازار بیت کوین ( BTC ) پس از ثبت رکورد صعودی بیش از 80 درصد به پایان برسد.

این بر اساس گزارش جدیدی است که توسط صندوق پرچین مستقر در کالیفرنیا Pantera Capital منتشر شده است. به طور مفصل ، این گزارش اشاره می کند که دوره های اخیر کاهش قیمت BTC نسبت به گذشته شدیدتر بوده است.

به عنوان مثال ، در سالهای 15-2013 و 2017-18 ، بیت کوین 83 درصد پس از پشت سر گذاشتن به ترتیب نزدیک به 1111 دلار و 20 هزار و 89 دلار سقوط کرد. به طور مشابه ، روند صعودی این ارز رمزنگاری شده در سالهای 2019-2020 و 2020-2021 منجر به اصلاح گسترده قیمت شد. با این وجود ، مقیاس عقب نشینی آنها به ترتیب -61 و -54 درصد بود.

بازارهای صعودی و نزولی بیت کوین در طول تاریخ. منبع: پانترا پایتخت

دان مورهد ، مدیر اجرایی Pantera Capital ، بر افت مداوم احساسات فروش پس از چرخه های نزولی 15-2013 و 2017-18 تأکید کرد و خاطرنشان کرد که بازارهای آتی در آینده “کم عمق تر” خواهند بود. او توضیح داد:”من مدتها طرفداری می کردم که هرچه بازار گسترده تر ، ارزشمندتر و نهادینه تر شود ، دامنه نوسان قیمت ها تعدیل می شود.”

این اظهارات در حالی ظاهر شد که بیت کوین قدرت صعودی خود را افزایش داد و رکورد فعلی خود را در نزدیکی 65000 دلار دوباره آزمایش کرد.

BTC/USD  برای اولین بار از اوایل ماه مه پس از تصویب کمیسیون اوراق بهادار و اوراق بهادار ایالات متحده ، اولین صندوق قابل معامله بیت کوین (ETF) پس از سالها رد محصولات سرمایه گذاری مشابه ، به بالای 60،000 دلار رسید.

تصویب ProShare’s Bitcoin Strategy ETF انتظارات را افزایش داد که این امر باعث می شود تا سرمایه گذاران نهادی بتوانند در بازار BTC در معرض دید قرار بگیرند. این امر همچنین به بیت کوین کمک کرد تا تقریباً تمام ضررهای وارد شده در چرخه خرس آوریل-ژوئیه را از بین ببرد ، زیرا قیمت BTC دو برابر شد و سطوح بالای 60،000 دلار را پس گرفت.

چرخه های قیمت بیت کوین در طول تاریخ منبع: پانترا پایتخت

BTC کم ارزش است؟

شنیدن ارزش های 100000 دلاری در حال تبدیل شدن به بیت کوین به عنوان دارایی اصلی مالی پس از اولین تأیید ETF ، به طور فزاینده ای رایج شده است .

مطالب مرتبط: قیمت 200 هزار دلار بیت کوین BTC “برنامه ریزی شده” است زیرا بیت کوین به سمت قله دوم RSI حرکت می کند

مورهد از مدل معروف سهام برای جریان- که تأثیر رویدادهای ” نصف شدن ” بیت کوین بر قیمت ها را مورد بررسی قرار می دهد-برای جلوگیری از چشم انداز صعودی مشابه برای ارز رمزنگاری شده ، استفاده کرد. وی خاطرنشان کرد که اولین نصف نرخ انتشار جدید بیت کوین را 15 درصد از کل عرضه معوق (حدود 10.5 میلیون بیت کوین) کاهش داد و منجر به افزایش 9،212 درصدی قیمت بیت کوین شد.

کاهش عرضه بیت کوین پس از هر نصف شدن. منبع: پانترا پایتخت

به همین ترتیب ، نصف دوم عرضه بیت کوین جدید را تا یک سوم کل بیت کوین برجسته (15.75 میلیون پوند BTC) کاهش داد. این منجر به 2،910 run گاو نورد ، تقریباً یک سوم قبلی شد ، بنابراین تأثیر کمی بر قیمت بیت کوین نشان می دهد.

تجمع های نصف شده پس از بیت کوین. منبع: پانترا پایتخت

آخرین نصف ثبت شده در 11 مه 2020 بود ، که مقدار BTC جدید را در برابر عرضه در گردش با افزایش بیت کوین از آن زمان تا کنون بیش از 720 reduced کاهش داد.

مورهد می گوید: “طرف مقابل ما احتمالاً شاهد هیچگونه تجمع 100 برابر در سال نخواهیم بود.”چرخه هایی که به صورت لگاریتمی نشان داده شده باعث می شود سطح امروز برای من ارزان به نظر برسد.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظر نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی شامل ریسک می شود ، هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکرشده بوده ومسئولیت آن با تریگوویو نمی باشد”

منبع