SEC به اتریوم کمک کرد

رئیس Ripple ادعا می‌کند که با شرکت او به‌طور ناعادلانه رفتار شده است و در نتیجه به اتریوم برتری داده است.

برد گارلینگ هاوس، مدیر اجرایی Ripple، افکار خود را در مورد وضعیت بازار ارزهای دیجیتال و مقررات مطرح کرده است، و به نظر می رسد کینه ای نسبت به رویکرد تنظیم کننده مالی به اتریوم ظاهر شده است.

رئیس Ripple روز پنجشنبه در کنفرانس مجازی DC Fintech Week اعلام کرد که چراغ سبز نظارتی به اتریوم داده شده است تا بتواند از توکن XRP شرکت خود پیشی بگیرد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ریپل را به دلیل ادعاهایی مبنی بر اینکه ریپل ( XRP ) یک اوراق بهادار ثبت نشده است، پیگیری کرده است . در ماه ژانویه ، ریپل درخواست قانون آزادی اطلاعات را به SEC ارسال کرد و خواستار آن شد که بداند چرا ETH را یک امنیت نمی داند . شش ماه بعد در ژوئیه، یک قاضی منطقه به شرکت اجازه داد تا یکی از مقامات سابق SEC را که در سال 2018 اعلام کرده بود که ETH یک امنیت نیست، عزل کند.

گارلینگ هاوس به وضوح احساس می کند که شرکت او به سختی کار کرده است و موفقیت بعدی اتریوم ، حداقل تا حدی به دلیل رفتار مطلوب تر SEC است. وی با بیان اینکه این امر بر بازار تاثیرگذار است، افزود:

«در چند سال گذشته، XRP دومین دارایی دیجیتال با ارزش بود. همانطور که مشخص شد SEC مجوز سالن را به ETH داده است، واضح است که ETH به نوعی منفجر شده است و این وضوح کمک کرده است.

XRP دومین دارایی رمزنگاری شده با سرمایه بازار در اواخر دسامبر  2017 بود. در حال حاضر به رتبه هفتم سقوط کرده است در حالی که اتریوم از آن زمان دومین رتبه را در اختیار دارد.

گارلینگ هاوس همچنین اظهار داشت که SEC با اقدامات اخیر علیه شرکت خودش و Coinbase موضعی تهاجمی علیه ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده است. او در مورد نبرد ریپل با تنظیم کننده مالی گفت که SEC ادعا می کند از مصرف کنندگان محافظت می کند اما:”شما نزدیک به 50000 آمریکایی دارید که XRP دارند و سعی دارند از SEC به دلیل “حفاظت از آنها” شکایت کنند.

در اوایل این ماه، یک قاضی منطقه ای ایالات متحده حکم داد که افرادی که دارای توکن XRP این شرکت هستند نمی توانند به عنوان متهم در این دعوی شرکت کنند.

مرتبط: خریداران XRP از Ripple حمایت می کنند، با این استدلال که این یک امنیت نیست

درخواست در SEC به گسترش مهلت به کشف کامل در جریان دعوی خود را با موج دار شدن آزمایشگاه و مدیران اجرایی آن شده است اعطا و تحت فشار قرار دادند به 2022 ژانویه 14.

ریپل ادعا می کند که هرگونه تاخیر بیشتر در حل و فصل این پرونده “به منافع متهمان و دارندگان XRP آسیب جدی وارد می کند.”

دادگاه این موضوع را تایید کرد، اما اظهار داشت که “زمان اضافی درخواست شده توسط SEC بر برنامه زمانبندی برای حل و فصل پرونده تاثیر نخواهد گذاشت.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع