بیت کوین ETF که مدتها در انتظار آن بود ، راه اندازی شد. آیا برکت SEC بیت کوین را در دنیای اصلی مالی مشروعیت بخشید؟

مشاوره Cointelegraph: ETF های ذکر شده - بعدی بیت کوین چیست؟

پس از سقوط به زیر 30،000 دلار در ماه ژوئن ، بیت کوین ( BTC ) تقریباً چهار ماهه افزایش یافت و بیش از 100 درصد افزایش یافت. روز جمعه ، پس از بسته شدن روز با افزایش 7.56 درصدی ، توانست سطح 60،000 دلار را باز پس گیرد. تجمع پس از آن به هیجان در اطراف SEC نشان داد که چراغ سبز را به صندوق تجارت اوراق بهادار بیت کوین ProShares (ETF) نشان داد. از آن زمان بیت کوین با موفقیت از قیمت فعلی خود دفاع کرد و توانست به ارزش بالاترین قیمت خود در 64899 دلار نزدیک شود.

فهرست از اعتقاد بر این است که ProShares Bitcoin Strategy ETF روز سه شنبه نیروی بیشتری برای بیت کوین و ارزهای رمزنگاری شده به مشروعیت اصلی ارائه می دهد. با این حال ، یک واقعیت کلیدی در مورد بیت کوین ETF جدید این است که مستقیماً روی بیت کوین سرمایه گذاری نمی کند بلکه بخشی از دارایی های خود را به قراردادهای آتی BTC اختصاص می دهد.

“BITO”

ProShares Bitcoin Strategy ETF که در بورس نیویورک به عنوان “BITO” ذکر شده است ، اولین در نوع خود است ، که برخی معتقدند 10 سال در راه است زیرا چندین ETF بیت کوین یا نگه داشته شده یا به طور کامل توسط اوراق بهادار و بورس ایالات متحده مسدود شده است. کمیسیون یا SEC.

برخی از برنامه های معروف که هنوز در بلاتکلیفی هستند ETF های بیت کوین WisdomTree و VanEck هستند. ProShares به دلیل تمایز خاصی چراغ سبز دریافت کرد: ProShares Bitcoin ETF یک ETF مبتنی بر آینده است و همچنین تحت قوانین صندوق سرمایه گذاری مشترک ثبت شده است.

SEC این ساختار را ترجیح می دهد زیرا فاقد صلاحیت بر مکانهای معاملات ارزهای رمزنگاری شده است که به عنوان صرافی در ایالات متحده ثبت نشده است.

“این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگو ویو نمی باشد”

منبع