معاون رئیس جمهور السالوادور انتظار دارد کشورهای دیگر بیت کوین را به تصویب برسانند

بر اساس گزارش رسانه محلی دیاریو لا هوئلا ، فلیکس اولوا ، معاون رئیس السالوادور ، اخیراً پیش بینی کرده است که سایر کشورها در ملاقات با پاسکال دروهاود ، نایب رئیس انجمن LATFRAN ، از الگوی پذیرش بیت کوین در کشورهای گرمسیری پیروی خواهند کرد .

Ulloa انتظار دارد السالوادور فقر زده به دلیل شرط بندی جسورانه خود بر روی بیت کوین ، به قطب اقتصادی و مالی تبدیل شود.

علاوه بر این ، او ادعا می کند که بیت کوین برای 1.17 میلیون مهاجر سالوادوری که در ایالات متحده زندگی می کنند سود خواهد بردمربوطرئیس جمهور سالوادور استیو هانکه ، اقتصاددان را مسخره می کند ، در اینجا دلیل آن است

پذیرش سریع

به گفته Ulloa ، تعداد افرادی که کیف پول بیت کوین دارند اکنون دو برابر تعداد صاحبان حساب های بانکی در السالوادور است.

این ، همانطور که سیاستمدار معتقد است ، میزان اطمینان مردم سالوادور به بیت کوین را نشان می دهد.

تصویب بیت کوین در السالوادور با اعتراضات زیادی همراه بود ، اما مخالفان نتوانستند مانع از اجرای رسمی این قانون در اوایل سپتامبر شوند.

بسیاری از انتقاداتی که قبض بیت کوین دریافت کرده است به ماده 7 پرداخته است ، که باعث می شود مشاغل بزرگترین ارز رمزنگاری شده را بپذیرند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است ، ویتالیک بوترین ، بنیانگذار اتریوم ، آزمایش بیت کوین السالوادور را “بی پروا” توصیف کرد.  

بوکل در مقابل هانکه

پس از صعود بیت کوین به 60 هزار دلار ، نایب بوکله ، رئیس السالوادور ، استیو هانکه ، اقتصاددان ضد بیت کوین را مورد حمله قرار داد.

شما داشتید می گفتید؟ https://t.co/NkW4tPt1vv– Nayib Bukele ?? (nayibbukele) 

هانکه از اظهارنظرهای قبلی خود عقب نشینی نکرد و تأکید کرد که این کشور گرمسیری با “خرابی مالی” روبرو خواهد بود.

اوراق قرضه السالوادور ماه گذشته از ترس این که پذیرش بیت کوین می تواند مذاکرات کشورها با صندوق بین المللی پول را به خطر بیندازد ، سقوط کرد.

صندوق بین المللی پول نسبت به تصمیم این کشور برای تصویب ارز رمزنگاری شده غیرمتمرکز و ناپایدار به عنوان واحد پول رسمی خود بسیار مشکوک است.#اخبار بیت کوین#پذیرش ارز رمزنگاری شده#السالوادوردرباره نویسندهالکس دوبنیاAlex Dovbnya (معروف به AlexMorris) یک متخصص رمز ارز ، معامله گر و روزنامه نگار با تجربه گسترده در پوشش همه چیز مربوط به صنعت رو به رشد – از تجزیه و تحلیل قیمت تا اختلال در بلاک چین است. الکس بیش از 1000 داستان برای U.Today ، CryptoComes و دیگر رسانه های fintech نوشت. او علاقه خاصی به روندهای نظارتی در سراسر جهان دارد که آینده دارایی های دیجیتالی را شکل می دهد ، می توان در alex.dovbnya@u.today با او تماس گرفت.(این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسعولیت ان با تدیگرویو نمی باشد.)

منبع