ما در اینجا سعی کرده ایم با مقایسه اکانت های تریدینگ ویو , تمامی امکانات این اکانت ها را برای شما شفاف کنیم با انتخابی دقیق تر ، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید ، در صورت داشتن هرگونه سوال ، از طریق پشتیبانی آنلاین با ما در ارتباط باشید (کلیه ایتم های ترجمه شده ، از طریق مترجم گوگل انجام شده است)

در ا

برای دیدن مقایسه اکانت ها ، در سایت رسمی تریدینگ ویو ، کلیک کنید

قراردادن هشدار در هر محدوده قیمتی

که این امر بسیار مهم است , چرا که شما نمی توانید هر روز , هزاران سهام , ارز , شاخص و … را بررسی کنید , این امر وقت زیاد و هزینه ی زیادی را , برای شما دارد و از همه مهم تر , فرصت های معاملاتی شما , از دست می رود . شاید شما در مسافرت , سر کار و یا هر جای دیگری باشید و زمان مناسبی , جهت بررسی قیمت ها را , ندارید . با استفاده از این امکان , به شما یادآوری می شود که , قیمت در نزدیکی محدوده ی مورد نظر , می باشد و از آن معامله بهره مند می شوید .

استفاده از چندین اندیکاتور , به صورت همزمان است

در اکانت های پایه , شما فقط می توانید , ۳ اندیکاتور , به صورت همزمان استفاده کنید , این امر باعث کاهش سرعت در تحلیل , صرف وقت زیاد , در تغییر اندیکاتور ها و فراموشی وضعیت اندیکاتور های قبلی می شود و باز هم موقعیت های معاملاتی زیادی , به واسطه نداشتن این امکانات , از دست خواهید داد .

واچ لیست

در نسخه های پایه , شما به صورت محدود می توانید سهام , ارز و … درج کنید , این امر باعث می شود , وقت زیادی را در پی جست و جو کردن سهام , ارز و … خود باشید . همین امر مجدداً باعث از دست دادن موقعیت های معاملاتی مناسب می شود .

بررسی همزمان چند نمودار

این قابلیت , یکی دیگر از قابلیت های مهم اکانت ها , می باشد و به شما کمک می کند که به صورت همزمان , چند نمودار را بررسی کنید , یا در خصوص یک ارز یا سهام , به صورت همزمان , چند تایم فریم (مولتی تایم) , مورد بررسی قرار بگیرد و در تصمیم گیری آنی , به شما کمک میکند و فرصت های معاملاتی را از دست نمی دهید .

سابقه ی بازار

با اکانت های حرفه ای , شما می توانید سابقه ی بیشتری را , از بازار مشاهده کنید . محدوده های قیمتی مهم , کانال ها و خط روند های دقیق تری رسم کنید , بازار را به راحتی مورد بررسی قرار می دهید .

اکانت تریدینگ ویو نسخه پریمیوم 349$

اکانت تریدینگ ویو نسخه پرو پلاس 214$

اکانت تریدینگ ویو نسخه پرو 129$