ملاقات اولیه بنیانگذاران E-Gold ممکن است سرنخی از هویت ساتوشی ناکاموتو باشد-پیتر تیل

پیتر تیل، یکی از بنیانگذاران و میلیاردر سرمایه گذاری خطرپذیر PayPal، معتقد است که ممکن است سرنخی در مورد چگونگی پیدا کردن ساتوشی ناکاموتو ، خالق مستعار بیت کوین ( BTC ) داشته باشد که دو سال پس از استخراج بلوک پیدایش ارز دیجیتال در ژانویه 2009 ناپدید شد. 

نظریه او از جلسه اولیه بنیانگذاران E-Gold در فوریه 2000 سرچشمه می گیرد، جایی که تقریباً 200 نفر در اطراف ساحلی در آنگویلا گرد هم آمدند تا یک استراتژی برای ترویج یک سیستم ارزی جدید طراحی کنند که می تواند بانک های مرکزی را به چالش بکشد. E-Gold یک ارز طلای دیجیتالی بود که در سال 2007 پس از آنکه بنیانگذاران آن توسط وزارت دادگستری ایالات متحده مورد اتهام قرار گرفتند ، جمع شد.

تیل روز چهارشنبه در یک کنفرانس ارزهای دیجیتال در میامی با اشاره به بنیانگذاران E-Gold گفت: “من آنها را در ساحل آنگویلا در فوریه سال 2000 ملاقات کردم .” “نوعی نظریه من در مورد هویت ساتوشی این بود که ساتوشی در آن ساحل در آنگویلا بود.” وی در ادامه توضیح داد:ما در ساحل آنگویلا در حال آغاز انقلاب علیه بانک های مرکزی بودیم. ما قصد داشتیم پی پال را با E-Gold قابل استفاده کنیم و تمام بانک های مرکزی را منفجر کنیم.

شکست E-Gold ممکن است به ساتوشی آینده نگری داده باشد که هنگام ساخت جانشین خود ناشناس بماند. تیل گفت: «بیت‌کوین پاسخ E-Gold بود و ساتوشی متوجه شد که شما باید ناشناس باشید و شرکتی نداشته باشید.

مطالب مرتبط: مجسمه ساتوشی ناکاموتو در بوداپست بالا می رود

همه متقاعد نشده اند که ناکاموتو پشت پروتکل های پول نقد الکترونیکی قبلی بوده است. داستین دی. ترامل، یکی از اولین سایفرپانک‌هایی که بیت‌کوین را استخراج کرد، در ماه مارس به کوین تلگراف برزیل گفت که ناکاموتو در اجرای فن‌آوری جدید تعصب نداشت ، که به این معنی است که آنها با دیدگاهی تازه به پروژه نزدیک می‌شوند.

کاغذ سفید ناکاموتو در سال 2008 صنعت ارزهای دیجیتال چند تریلیون دلاری را با ده‌ها هزار دارایی دیجیتال در حال رقابت برای تکه‌ای از کیک است. بیت کوین در میانه یک هفته تاریخی قرار دارد و روز چهارشنبه بالاترین رکوردهای جدید خود را به بالای 67000 دلار رساند.

“این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد”

منبع